9.10.09

Rikkis masin?

No ma ka proovisin seda Revali valimismassinat käima tõmmata.
Törtsus teine korra ja tulemus siis siuke:

Tallinna valimismasin!
Täname vastamast! Võrdlesime Teie seisukohta kõigi kandideerivate erakondade platvormidega ja arvutasime välja seisukohtade ühisosa.
Tuginedes Teie vastustele leidsime kõige suurema kattuvuse nimekirjaga:

Spisok Klenskogo - Russkij Tsentr

Seisukohad kattuvad 35% ulatuses

Võrdle minu vastuseid Spisok Klenskogo - Russkij Tsentr omaga

Kattuvuselt teisele ja kolmandale kohale jäid vastavalt:
Erakond Isamaa ja Res Publica Liit Kattuvus 35%
Eesti Reformierakond Kattuvus 30%

Kõige vähem ühtisid teie vastused järgnevate erakondadega:
Sotsiaaldemokraatlik Erakond Kattuvus 35%


Oi Klenski, kas paremat nime ei leidnud kui: spisok?
Pissime Klenski - Vene Keskusele peale? Too on mu vabameelne tõlge, niipalju ma ikke vene keelt mõikan. Pisut – sel sõnal ju kaks tähendust, ainuke vahe pidi olema rõhu asetusel: kirjutab versus pissib.
No nii mööda see massin ka ei saanud panna, et Klenski pissikas või kusik, nõuab eesti keelt nüüd Revali asjaajamiskeeleks. Nagu mina ära märkisin...
Valigem siis Klenski kollane pissivedelik „Vene Keskus“ linnavõimu esindama. Klaaspudelis on seda hüva märjukest hea kinkida Revali külalistele.
Ainuke asi jääb kripeldama mu hinge: vaadates nõnnanimetet teise koha omanikku - IRL kattuvus on samuti 35%. Miks neid kahte kohe suurelt ja rasvaselt ei pandud etteotsa?
Siin tekib mul juba vandenõuteooria: kuna Postimees on teada tuntud reformierakonna hääletoru, siis on see programmiliselt paika pandud, et IRL ja muu erakonna % ühtelangemisel, esitletakse esmajärjekorras mitte IRL-i ning kolmandana ilmtingimata reformierakonda...

2 kommentaari:

(eevo) ütles ...

35 venekesksed
35 irl
30 reform
35 sotsid

ja vähim on sotside 35? wtf

muidugi on see reformide masin

A.I.V.O. ütles ...

:D
Seda ma pärast mõtlema jäingi, kui logisin blogist välja ja vaatasin üle, et sotsidega on kas -35 või massin valetab raisk!