17.3.10

Mõtteid digiretseptist...

Nagu ma eelmistes postitustes ääri-veeri teatasin, et mu tervisega on mingi jama.
Muudkui solgutati mind ühe tohtri mant teise manu.
Nüüd kirjutati mingid rohud välja, aga digiretseptile.
Mille tohterdusasjatundja oma raali teel edasi saatis.
Läksin kohe neid rohtusid välja lunastama.
Muud pold vaja, kui ühest uksest astusin välja, paar sammu risti üle koridori ja voilaa! apteegiuksest sisse.
Selgus kurb tõsiasi: sel päeval siiski noid ravimeid kätte ei saa.
Kurat võtaks: ma pean siis järgmisel päeval taas oma aega raiskama ainuüksi apteegi külastusega.
Ma elan ääremaal, kus „vesi üldiselt seisab ja roiskub“.
Rääkisin sellest ka proviisorile, tema laiutas käsi ja ütles, et tema ei saa midagi teha. Seadus ei luba tal enne digiretsepti saabumist rohtu üle anda.
Lõin käega.
Ehh! Kui nii, siis olgu!
Kuidas digiretsept minuga käitub, siis mina teen vastuteenena järgmist: jätan rohud välja lunastamata! See tähendab seda, et riik bronnib mu rohtude peale olulise summa, mis minule tasuta kättesaadavate rohtude näol saamata jääb. Ega see odav lõbu ka ei ole. Kuskil pooltosinat tuhat krooni siis, kui see ravim käsimüügist lunastada nagu ma selgitasin välja..
Tutkit siis!
Nüüd las see rahanatuke seisab kinni kuskil pool aastat.

Noh valijad!
Ebaefektiivne on see kuradi süsteem, mille peale kulutati suur hulk maksumaksja raha.
Süsteemi ülevalhoidmine võtab samuti kena summa.
Lihtsam oleks ju paberretseptiga asju ajada: see on riiki vähekoormav tegevus.
Ilmselt otsustajad kuuluvad niigi sinna AS Digiretsept juhatusse, saades lisatulu.
See juba haiseb korruptsiooni järgi.

Kui on vaja poliitiline oponent rivist välja lüüa, piisab, kui vaadata ta haiguslugu.
Või siis digiretsepti perra tuletada tagasiulatuvalt kodanik Mädaniku haiguslugu.
Kolmas paranoia tuletis paistab olema selline, et ebasobiv inimloom lihtsalt likvideeritakse, võltsides tema digiretsepti, mille alusel likvidaat usaldab süsteemi ja võtab suurema annuse kangemapoolset mürki, kuigi arst oli välja kirjutanud hoopis leebematoimelist platseebot väikestes kogustes tarvitamiseks.

Mõtlemisaines...

Taustaks:

Kommentaare ei ole: