25.3.10

Ma olen vähemlane?

Ma ei tea, mis asi mul geenides valesti on.
Suguvõsas olen pea ainuke, kes naudib täiega nii välis- ja kodumaist rokkmusa.
Siia alla liigitan bluusi, hardroki, pungi kõige tulenevaga.
Ma justkui lõikan ahjust võetud kuuma väitsaga sulavõid kahte lehte oma muusikamaitsega. Eakaaslased ja vanemad kuulavad põhimõtteliselt Onu Elmari-tüüpi muusikat, nooremad aga Onu Uuno't. Ehk siis teisisõnu: üks laseb maakeelset ja teine võõrkeelset sülti.
Kusjuures ma kumbagi eelpool mainitet raadiojaama ei kuulagi. Ausalt öelda – ei koti taoline diskotümakas.
Mis vähegi enam-vähem kärab, on RadioMania.

Nagu muusikamaitse erinevusest vähe oleks.
Poliitikaliselt sama lugu – olen enamuse suhtes opositsioonis.
Siinsete külainimestega ja ka teiste sugulastega juteldes tajun, et mida aeg edasi, seda rohkem tunnetan, et ma ei kuulugi siia keskkonda.
Mul pole mõttekaaslasi, kellega saaksin oma mõtteid vahetada kõnekeeli, kuigi mõnega arutan suure ilma asju üle neti, aga too pole ikkagi see.
Võib-olla õige määratlus minu kohta oleks venekeeli menševik. Maakeeli ehk vähemlane.

Masendav, lihtsalt masendav...

5 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Mitte mеньшевик vaid lihtsalt inimene. Me kõik oleme tegelikult unikaalsed ja vastandume paljudes asjades teistele, samas leiame ikka ja jälle ka haakuvat. Maailm nagu hiiglaslik takjanuppude pusa - kõik torgivad naabrit, naabrid torgivad meid ja lahti lasta kuidagi ei saa.

Hm, mul on, muide, autos üksi sõidetavate sõitude jaoks neli Judas Priesti CD-d. Minu isiklik mõnu, mida keegi mu tuttavaist ei jaga :D

Anonüümne ütles ...

Proovi kaasa lüüa kodukoha tegemistes. Leiad äkki huvitavaid naabreid, kes tegelikult on kogu aeg su ümber olnud.

Mine oma lemmikasjade foorumisse, vaata natuke ringi, leia huvitavad tegelased, kutsu, et "võtaks väikse ----- koos?".

Kutsu blogis, et "ma olen selles kohas, saame kokku ja teeme midagi koos".

Udo ütles ...

Oi kas peale RadioManio on veel raadiojaamu. Ma ei teadki. Mul raadionupp selle koha peal juba kinni roostetanud.

ÖöHulkur ütles ...

Ma ka suht vähemuslane täämbase päivä kontextis - kuulan karmi musa.
Megadeth, Slayer, Napalm Death...

Ja nigu suht äsja avastasin, mo lemmik netiraadio funkkab ikke viil - snakenet.com :D

A.I.V.O. ütles ...

Kaamos - Azzajuudas! Pole ammu seda punti kuulanudki, mulle meenus nüüd, et mingi kassett pidi mu omanduses olema juudasepreestrite üminaga.
Anonüümsele niipalju, et ma ei eelistagi netisuhtlust eriti intensiivselt, ja nagu ma mainisin, on silmast-silma kõnelus midagi muud. Foorumites kolamine võtab suurema osa ajast, et võtame-koos-dringi asi jääb katki
kodukohategemistes pole miskit uut, ikka vanad mehed oma kinnistunud arusaamadega, ma ei soovi nendega tülli eriti keerata.
Voldemar-August - Saunas on mul transistorraadio, millega on hea leilivõtmise vaheajal vaimu lõõgastumiseks nautida muusikat.
Aga alati on krutitud skaalanäit mujale, kui ma sanna satun. :S