29.12.10

Jälle kurradi meem...

Kindlasti olete kuulnud klišeena tunduvat: Valitseja on kärvanud! Elagu valitseja!
Nagu ma aru sain, on mõni ikke nii mures blogimaailma saatuse pärast, minnes puhta leili kellegi väljaöeldud fraasist, mis on siiski uute teenuste reklaamimiseks.
Et blogimine on surnute pärusmaa. Säuksud ja larhvikaustik on uus elav elus meedia.
Hehh, samas on surnutel alati üks kogemus rohkem kui elavatel...

Et taolised küsimused saabusivad Kaamoselt:

1. Külastan oma blogi sagedusega…
2. Poliitikute blogisid loen…
3. Blogid, mida loen, köidavad mind, kuna…
4. Blogi eelistan/ei eelista muudele kanalitele:
5. Millal (ja kas üldse) sina viimati netisuhtluses solvusid?
6. Millest sa praegu blogimaailmas kõige enam puudust tunned?
7. Omalt poolt kiusan küsimusega – miks sa üldse blogid?
8. Kas oled kunagi postitanud midagi, mida hiljem kahetsed?

9. Sinu lisatud küsimus

____________________________________________________________________
1. Külastan oma ploogat?
So What???
Oma ploogat ei külastata, vaid hallatakse.
Sagedus?
Noh nagu vahelduvvool – kord pole, kord olen.

2. Poliitikute ploogasid loen... kah nagu vahelduvvoolu meetodil, kui on midagi asjalikku lugeda – enamasti tajun siiski tühja sõnamulinat, eks tolleperra ei loegi eputaatide mõttevälgatusi.
No ma ei saa aru, kuidas on võimalik poliitikutel ajanappuses ajaveebi üldse pidada?
Kas see on neile lubatud?
Rahvas andis neile ploogimiseks mandaadi?
No mitte ei usu.

3. Mnjaaa, minu kolba sisse, sinna okulaaride taha on pidama jäänud need ploogad, mille pidajad pole suupääle kukkunud ja kes on sõnaseadmises üsna osavad. Ülejäänud pask on vihisenud kuulmekäikudest heatoimelise tossupommina ajaloo kloaaki.

4. Oot, mis kanalitest jutt käibki?
Amsterdami?
Veneetsia?
Telekanal?
Kanala?
Kuhu jääb munala?
Kukela?

5. Heh, kuidas siis nii?
Kui sa ei suuda solvanguid taluda, oled sitaks nõrga ego või emoga.
Ega sa Stalin ole, keda peab kiitma nagu sitta pilpa peal.

6. Kurat seda teab.

7. Miks mitte, kui see annab mulle olla iseenda kirjastaja.
Ma ei sõltu kergestisolvuva ministri unistusest – Glavlit-i laadsest tsensuurimasinast, mis tänasel päeval on pea igas ajalehte väljaandvas (t)oimetuses olemas.
Ega ma puritaan ole...
Töötu värk – vaba aega peab kuidagi sisustama, muidu mine või normaalseks...
Nõnna, et aitab kinnimajja kukkumist vältida.

8, Jah,kindlasti, näiteks sellesamuse meemile vastamine...
Seda enam, kui kunagi sai välja öeldud, et meemidega ma ei tegele.

9. Kuna ma ei suvatse meeme edasi saata, sellisel puhul ma saadangi bumerangina tagasi meemiloojale ja eelmistele vastajatele: Kas ja miks te loete tõsimeeli järgnevaid meemipostitusi?
JAH/EI vastused-ühmamised võite koos põhjendustega siia kommentaariumisse postitada. Aga ei pea.

2 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Nii energilised vastused..:D
Näh, lumelabida tagant vurtsu veel kõvasti üle!
Aitäh!

A.I.V.O. ütles ...

No tööga ma ennast tapma küll ei hakka...
;)
Võta aga taaskord heaks.