22.1.13

Punktide vahepeal on kriipsud...

Et vahepääl on toimunud miljoneid sündmusi, siis teatan järgmist:
Punkt yx – mind ei puudutanud sidekommunikatsioonifirma, mille klient ma olude sunnil olen, suursugune rike. Ma ei tajunudki katkestust, millest regressiiv-kompulsiivse häirega žurnalismus pasandas. Isegi telkut andis poole ööni kaeda, kuni tukastades siiber ette keksis ja ma kaemise ärr lõpetasin ning koikusse magama kobisin. Seetõttu oli mu imestus suur, kui ühel hetkel sõnum saabus mölafonile, midagi stiilis, lugupeetud klient, seoses katkestusega pakume teile TASUTA bläbläblä...
Mina, kui lugupeetav klient loomulikult, tean, et tasuta lõunaid pole olemas, ja seetõttu ei pea mina kogu eelneva valguses vajalikuks pakutavat kompensatsiooni kasutada, kuna mul EI OLNUD sidekatkestust. Isegi möliseda andis lauatelefoniga.
Narr olnuks saama peal väljas olla, või mis?
Punkt kax – lepad on vett täis. Rasked teised kottu vedida. Kui väljas näitab kuskil -12 kraadi, tselsiust muidugi, siis ei hakka haarats ka kinni – nagu jäätükki haara. Aga -6 kraadi korral haakuvad haaratsikonksud tüvest õrnalt kinni. Tuleb soojemat ilma oodata?
Punkt kolm – ei tulnud ühtki mõtet vahepeal, millest võiks kribada.
Punkt neli – lendas juba kurat teab kuhu...

Kommentaare ei ole: