Üleeila õdaq keerasin
rattaga esimest korda elus Jäneda raudteejaama. Sealt edasi
Lehtsesse. Huupi teed valides jõudsin ikka õige teeotsa peale, et
kottu tagasi jõuda. Nõnda – suunistun edukalt ilma mingisuguste
kaartide, kepsuplotterite või muu seesuguste abivahenditeta.
Ring oli üsna zirooitaalia moodi, tänu
Patika tõusule, ainult, et lõpusirge ei olnud sugugi kurvilise
käänakutõusu moodi. Veidi lühike ka teine – 32 versta, aega
kulus tund ja kolmveerand, maksimum kiirus 33 ning keskmiseks
kiiruseks käras 18kilumeetrit tunnis. Arvestades tõstetud muudetava nurgaga stemmi kõrgust, vastutuult ja
kevadtormi isikkooseisude möödakimamisi pole see mitte paha
tulemus, millele sekundeeris ka tahe rahulikumat tempot kasutada.
Sipelga suunal oli teelõik nagu Marsil, kuna seal hööveldati teed - olin esimene kes seal kruusakivide vahel manööverdas. Huvitav küll, et seal mitu korda aastas teehöövel üle käib, aga meite külateele ei ole aastaid enam höövlimees oma larhvi näidanud.
Muide, mu enda kaal on praegu küll 94
kilo, kuigi normaalne peaks olema kümme kilo ringis kergem.
Võtsingi eesmärgiks vabaneda vähemalt
viiest kilost. Kui suve jooksul läheb mu kaal normi, on ülejäänud
kilovähenemised boonuseks.
Aga...
Kõikse ehvektiivsem kaalulangetamise moodus on hoopis selgeltnägemine.
Kõikse ehvektiivsem kaalulangetamise moodus on hoopis selgeltnägemine.
Toda veendumust serveeritakse igasuguse ajaveetmise paberist veergudel ka bittide kujul.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar