19.5.13

Juravisioonimuljetused kodusest tugitoolist


Kui ma meenutan eilaseöiseid tundeid, Malmö-nimeliselt juravisioonilt, siis esimest korda juhtusid külmajudinad selga jooksma flaamidaami etteaste ajal. Sitaks parim esitus minu tagasihoidliku diletantliku arvamuse perra..

Teise koha punktid annan kreeklastele – nii lõbus-iroonilist esitlust kaedes läks mu tusane meel, mille tekitas keegi Pokier oma mulinaga, üle muigeks. Juravisiooni selle aasta meelelahutaja tiitel on auga välja teenitud.
Mis tost, et nad meenutasid oma muusikastiililt sellist punti nagu Leningrad Cowboys.

Tissiklamber: Kaesin vabalevist pakutavat...

Tulles tagasi kellegi Pokieri mulina man, viskas mul tema kaeblemine/kerjamine niivõrd üle, et mu kõrvaklapid lendasid üle toa kööki ja otse solgiämbrisse.

No ei kommenteeri enam...

Kommentaare ei ole: