10.5.13

Lõpetage kiivrikandmisehalin ära


Hehh, jälle on alanud munandikoorikukampaania.
Seemitsopas oli artikkel, mis algas lahjavõitu õudukatasemelt.
Loo suunitlus on ehk selline, et kiiver peab saama kohustuslikuks elemendiks kondiaurumassina juhile.

Jään seisukohale, et need, kes kihutavad, nendele on munakoorik sobiv peakate, aga rahulikult kulgejale peab see jääma vabatahtlikuks.

Ma olen paljapäi Tunturiga üle 70km tunnikiirusega Tamsalu langusest alla tuhisenud, pole seal ühtki betooonposti, mille vastu oma peakolu ära lõhkuda. See on mu isiklik kiirusrekord, mida ma enam üldse ei ületa. Teine point oli Tapa mõisa kandis, kus tasasel maal sain sama rattaga 54km tunnikiiruse kätte. Muide, sel Turku rattatehase rattal oli rummusisene 3käiguline Nexuse käigukast.
Hea tugev ratas. Enam mitte minu teenistuses, vaid andsin selle ilma igasuguse tasuta oma vennatütrele, kui endale uue Itaalia päritolu ratta ostsin.

Siit saate lugeda minu ülepeakaela lendamist tasasel kiirusel.
Ka seda kunsti tuleb vallata.

Et selle kiivrimölinahalina lõppu ei paista kuskilt, siis küsin sellelt kaupmehelt, kes seemitsopa vahendusel oma kaupa reklaamib, miks on kauplusteketis hinnad olematu disaini puhul nii kõrgeks aetud?
Mina isiklikult ei hakka siit ostmagi, ma ei vaevugi siinsetes poodides oma tengelpunga välja võtma, vaid kaen vähe väljamaa netipoodides ringi.
Ühtekomateist olen saanud odavamalt kui siinsed nõnnanimetet kaupmehed nõndanimetet odavmüükides pakuvad.


Kommentaare ei ole: