19.4.15

Raadium on puhta ärr pöörand?

Aprill pidi naljakuu olema.
See tuletati mulle meelde, kui ma tõsiselt morni pilguga ühel hommikul raadiumit kuulasin.
Sõnum oli lausa siuke: ...eestlane pidavat väega heästi inglisekeelsest huumorist aru saama...
Minu ajunatuke, niipalju kui seda veel järel on, muidugi lisas omalt poolt mingisuguse fraasi manu: ...juhul kui supakad all on!
Mõni hetk hiljem lisandus täiendus minu tagasihoidlikult mõistuseraasult: ...aga need nõmedad ja idiootsed stuudiuminaerupahvakud, mis keevitatakse manu, võiks siiski olemata olla. 
Muidu kukub välja küll siuke olukord, et varsti peab ka naeratuseks luba küsima – mis nood külgekeevitatud naerupahvakud ikka on kui dressuurielement.


Mina olen siiski mõtlev indiviid ning irvitan niigi, kui minu jaoks midagi naljakat on.

Kommentaare ei ole: