Mõnede firmade
kodulehele või siis kuskile e-kaubamajja sattudes lööb kõiksepealt
ette pisarateni nõretav lunimine – Hakka meie fänniks! - kuigi
enne tahaks ikka tutvuda selle valikuga, mis sealsamas vedeleb.
Nojah, samas on seal
ärr näidatud, kui palju neid „vänne” selle kerjamisega on
omale saadud.
Üks väidab, et 85
k ringis, teine aga 100 k, kolmas aga näitab, et neil on mingi 17 k.
Eemalt kaedes tundub, et mingisugune võidurelvastumine käiks?
Tegelikult on see klassikute sõnutsi tühi töö ja vaimu närimine.
Alul saadi uhkust tunda inimloomade värdarvu kasvu üle, kuid mida
aeg edasi, seda rohkem alaväärsena teistega võrreldes tuntakse.
Ligi 20 aastase
staažiga endast lugupidav poodnik/poekett ei peaks selle ennast
mõnitava anumisega üldse tegelema. Liiatigi, kui on suurt vaeva
nähtud enda/organisatsiooni ülestöötamisega.
Tegelikult oleks
tagumine aeg see puberteeditegevus elik laikide, klientide jms.
kerjamine ärr lõpetada.
1 kommentaar:
Eh, mulle jälle käivä säändse mudu kasuligu lehe nigu nt instructables.com egä kõrd pinda, et kas mia ei tahass end är regada...
Postita kommentaar