14.2.10

Hüva tiigriaastat teile...

Nüüd takkajärgi kaesin, et valge metalltiigri-aasta on saabunud.
Ausalt öelda, tunnen veits ebamääraselt.
Niikuinii see aasta minu jaoks head ei too.
Pigem teeb kõhedaks asjaolu, et tiiger ja ahv, kelle hulka mina kuulun, omavahel hästi läbi ei saa...
Nii nagu idamaade horoskoop väideldab, on põhjus ahvis eneses. Ahv õrritavat tiigrit kuni viimasel kannatus katkeb. Siis pidavat ahv oma elu päästmiseks puude latvade man kolima.
Kokkuvõtvalt, on tulemas minu jaoks väegade sitt aasta!
Jing ja jang...
Elik – eemaletõukuvad tõmbuvad kokku?
Mis tähendab, et kõik see sitt ja pask, mis sel aastal kokku keedetakse, tuleb sel aastal minu suunas.
Selle tõestuseks näitan, kuidas tiiger on taevasse kraapind küünejäljed.
Justkui hoiatuseks...

5 kommentaari:

Udo ütles ...

Jah, ega elu polegi meelakkumine. Agaet kui juba taipad küünte ohtu tajuda, siis on ikka lootust ellu jääda. Palju hullem kui elad õndsas teadmatuses ja siis sulle ootamatult hambad kintsu lüüakse.
Sitt aga on ühe elu produkt ja teise väetis. Niiet vajalik.
Head uut aastat. Pilt on äge.

kassu ütles ...

Oi kui lahe pilt, ma kohe tunnen neid jälgi oma küüniste all :D

Kuigi ma pole mitte märganud, et läbisaamine meil kehvavõitu oleks... a äkki ma olen hästikasvatatud tiiger ja piirdun ahvikarva kraapimise asemel taevakarva kraapimisega? ;)

A.I.V.O. ütles ...

:D
Voldemar-August: Täpselt nii ta kipub olema ;)
Head uut tiigriaastat sullegi!
Kassu: Assamait! Sellega tunnistad, et tänavuaastased osooniaugud on sinu tekitet?
Aga mine tea, äkitse oled halvastikasvatet tiiger? Mina tean enda kohta niipalju, et ma olen hästikasvatet, aga halvastikasvanud ahvirajakas... :D
Muideks, eile sattus taaskord kätte Riitta Immose "Idamaa horoskoop"...
Kus kirjas, et tiiger on ahvi vastand.

kassu ütles ...

Nojah, asja võib ka teisiti võtta. Tegelt ma olen kasvatamatu, aga hästikasvanud tiigripiiga (A).

Ja vastandid pidavat tõmbuma :P

PS. Osooniauke ma enda peale võta, ainult pilveaugud. Mul küün(is)ed liig lühikesed selleks. Ja kunstküüsi ka mulle süüks ajada ei saa :)

A.I.V.O. ütles ...

Eeeee...
Kassu! Kui sa hästi kasvanud oled, siis sa peaksid olema oluliselt pikem olema ntx kilometraažilt siis paar-kolmkend. :D
Aga ma tean, et sa minust lühem oled, siis ei ole sa miskit hästi kasvanud. :)
See tõsijutt ju.
Kuna sa ei ulatu selle järgi taevast ka kraapima, ja sa ei taha ahvikarva kraapides ahvi turjale ronida, siis ma olen sunnitud kellegi teise poole pöörduma. Kes kraabiks uued jooned taevasse...
Ainuüksi selleks, et ma uusi pilte klõpsida saaksin.