4.2.10

Kuradi meemimuumiad...

...kolistavad oma muuvidega mu ukse taga...

Plogiilma primadonna Ninataga (ärgu ta pahandagu, see on minupoolne kompliment!) otsustas mulle taas meemi teatepulga üle anda.
Mõirgasin veits ja kuulasin, mis ma endast kujutan tema arvates.
Näitleja?
Mnjaa...
Kunagi aastate eest, kui ma Tarbatu Pööbelmanni instituudis vastutahtsi tarkust taga nõutasin, pani emakeele õps minu tagasihoidliku isiku ikka lavalaudu kulutama.
Eks sealt mul siuke nakkus külge jäi, et hiljem sai mõndade koolivendade ees tsirkust etendatud.
Muidugi publikumiks oli tol hallil ajal vaene hall mass, kel pold raha piletite ostmiseks ja kes tuimalt kaes minu etendatud ajuvabadust.
Hiljem siis olin nagu tsirkusetola, kes pulmades etendas tragöödiat ja matustel komöödiat.
Kui ühel hetkel tuli eelpool mainitet tegevustele paus sisse...
Nojah, sellest on paar aastat möödas, kui ma oma näitlejaoskusele nekroloogi kribasin.
See kõlas umbes, paraku mälu järgi pean kirjutama, nõnna:
Täna õhtul... tabas Eestit, vabandust maailma, veel kord vabandust, kogu universiumit valus, khmm ränkvalus kaotus.
Me kaotasime üliandeka näitleja.
Oma sõnade kohaselt pani ta ameti päevapealt maha.
Kui keegi teist leiab kaotatu, palume siiski seda mitte oma teada jätta...

Kogu see tekst oli kribatud Metsiku Lääne stiilis müürilehele Wanted!

Niisiis...
Meemimuumia minupoolne panus muuvide näol kõlab siis selliselt:
Kuna mul on ohtralt vaegkuuljatest sõpru lisaks kurtidele kui ka muidukuuljatele, et kõik ühtviisi aru saaksid, siis esimene pulmalugu oleks taoline:

Pulmamarsiks ehk sobib kui rusikas silmamunaditesse :

Nõnnanimetet “Esimese öö” musaks kõlbab siuke, sest niikuinii on voodi kuum:

ja nüüd kolm matuselugu takkaotsa.
Matusemeeleolu loomiseks sobib zombi-lugu:

Mida ma sooviksin iseenda ärasaatmisel kuulata, on seesinatine:

Peielauas kuulaksin hea meelega seda, mis siis et mind pole, aga ma vähemalt hõljun kuskil sealsamas üheksandas dimensioonis:


Ahjaa, reeglid – neid tulebki rikkuda, mida ma mõnuga teen - kui sellised olid taolised:

1. Vasta all olevale kolmele küsimusele nii nagu heaks arvad. Mida põhjalikumalt, seda uhkem. Hea kui lingid jutuubi või kuhu tahes, et näidiseid kuulata saaks.
2. Anna 3-le kolmandas punktis nimetatud blogipidajale meemi “teatepulk” edasi ning teavita neid meemis osalemisest näiteks nende kommentaarilahtrisse. Või helistades kui numbrit tead. Või kolme lõdva tulbi, nukra naeratuse ja tordiga ka külla minnes.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi ja annab tuld, nii et rägastikus tuli taga.
Küsimus 1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
Küsimus 3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.”


Aga see lugu saab olema sellele, kes viitsib sedasamust reeglitega meemi edasi arendada ...


Kes pulka soovib?
Loll!
Sedasamust teatepulka, mitte seda, mida sa...

On ikke mõtlemine inimeseloomal...
Või tema tahab jäätist? Ümbernuka-poest saad...

Lisandan kell 17.10 teate, et rohkem ma meemidega ei tegele.
Te võite mulle osundada, aga ma ei garanteeri, et ma neist osa võtan.
Samuti olen seda meelt, et kettkiri peab kuskilt otsast ära katkema.
Ja mina katkestan need kindla peale.
Nõnna siis, sõbrad, ärge tusatsege!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga paras sulle!
Lood iseenesest ei ole muidugi minu maitse, sest seal pole ühtegi eesti keelset:P

A.I.V.O. ütles ...

:D
Jajaa...
Ega ma kavatsendki maakeelsete lugudega esile tükkida.
Kui tahad teada, miks? siis neid lugusid pole juutuubis olemaski...
See ongi põhjuseks, miks ma englissikeelsed välja valisin.
Ausalt öelda, ega ma mõika seda englissi. Aga meloodia on see asi, mis mind köitis nende lugude puhul.
Eks ma järgmisel korral üritan sulle vastu tulla, et pistan sekka mõne maakeelse loo ;) Ntx Tätte ja Matvere, Vennaskonna ja/või Smilersi...
:D