23.5.10

Hapud pungad...


...oli kunagi ammu rääkind reinuvader, kui ta istumisest kangeid koibe liigutas.
Oli ikke ahvikannatus teisel. Söönd banaane siis. Nood ka omamoodi pungad.
Mina pikka möla ei aja, piisab piltidest.






Teised pungad leiad säält...

7 kommentaari:

Eve ütles ...

Mina tahan ka juba sireleid..

Köögikata ütles ...

Aga mina tahaks valmis sõstraid ;)

A.I.V.O. ütles ...

eve - Tuleb Eestisse kolida ;)
Köögikata - Kannatust, paari kuu pärast võid moosi keeta :D

Udo ütles ...

Tõega ilusad. Kolmas just köitis eriti silma.
Aga kust tead et hapud, proovisid või?

Anu ütles ...

Kolmas pilt on väga super!

A.I.V.O. ütles ...

Voldemar-August - Aisopose perra reinuvader ütles, et hapud, mina tean hapudest asjadest ilmselt rohkem, kui rebasenahkne boa.
Anu - tänan ;)
Muideks, see kolmas pilt on männi põhjapoolsemast küljest pildistet, imestasin veel, et miks ida-lõuna-lääne suunal neid kummalisi pungi pole...

tegelinski ütles ...

Mulle meeldivad okkad...