26.5.10

Kintsukloppimine Usluus...

Jäin juhmistunult vahtima Usluus toimuvat nõnnanimetet sm. Leoniidas I lits Brežnevi-nimelist juravisiooni lauluvõistlust.
Kes tuu reporter ka poleks, ajuvabamat või ajukoormavat maakeeelseid kommentaare pole ma ammu juhtunud kuulma. Sellest on juba möödas vast 3-4 aastat.
Või ma siiski eksin – spordiülekannetes aetakse pea samasugust sõnamulinat.
Kõlistage ja esemessige oma lemmiku poolt...
Persse!
Mul endal raha vajaka.
Kurradi kerjused raisad!
Edvistavad maailma ühes kallimas pealinnas ja mina hakaku neile pappi köhima.
Tutkit! Ja näitan trääsa!
Saage ise hakkama!
Kui ei saa, siis võtke ometi ühendust sotsiaalhoolekandega.
Usluus ehk mingil uulitsal see asub, ma pole seal käinud, nii et küsige kohalikelt.
Lauluvõistlusest ka sõna.
Möhh...
See pole mingi laulukonkurss – ainult vaibakloppimine.
Nojah, kahvanäolistele neegritele elik immigrantidele paras kontimurdev töö.

Taustaks:

Kommentaare ei ole: