29.5.10

Raisakulli karvapussakas...


Mul siin terve päev siuke väegade karvane tunne on, et kellegi karvasest käest hoolimata teeb minusugune üdini karvane karvanässakas mitte omaenda karvadest pilti, vaid läheb õngega oma karvadesse puuke püüdma ning looduse karvast ilmet üles võtma.
Kurat küll! Metsatöll esineb nädala pärast Tarvanpää lauluhiies – sinna tahaks küll ärr eksida.
Vat siis saanuksin ma tõepoolest karvaseid mehepoegi tagides ja muud karva riietuses objektiivi püüda.
Ebaõnn, vahest vist täiuslik ebaõnn, jälitab mind selsinatisel karvasel tiigriaastal.
Aga noh, pole hullu.
Elame veel.
Eks ole?

Tapjatomatil on noorusest hoolimata juba karvad küljes:
 
Maakamar kasvatab hämmastaval kombel rohelisi karvu:

Keegi täikrae on tuhlimaa sebinud keset rohelist karvast juuksepuhmakat:

Nagu te näha võite, on ka Päikesel karvad:

Karvased sulelised...

9 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Aga sul peaks ju murujuuksuri riistvara nüüd lausa turbomotoriga olema? Igatahes pildil nähtav on küll väegadema kena ja pügatud.

Paraku eipole näinud veel maakonna kobrulehes kuulutust "Niidan muru, kojutoomisega".
Muide, kui uskuda vanarahva suud, siis on su tomat isane!

A.I.V.O. ütles ...

:D
Et mida karvasem, seda isasem?
Võib-olla tõesti, siis on lausa täiuslik haarem, kuna teised tomatitaimed nii karvased polnud...
Ma maakonnalehte ei telli, sestap ma ei tea halli oimugi, mis Järvamaal sünnib.
Küll olen aga kursis, mis toimub Rakvere Raipe mail...
;)

Kaamos ütles ...

Irw, ma ju ka raipemaalane. Lihtsalt raha käin tegemas naabrite õuel :D

Köögikata ütles ...

Ägedalt karvane tomat tõesti!

Udo ütles ...

Meie peres on kasutusel väljend "vastik esteet selline", tähistamaks kedagi kes oma korralikkusega on läinud silmanähtavalt üle normaalsuse piiride.
Sinu tuhlimaa kohta tahaks ka nõnda öelda.

Linda Järve ütles ...

Tomatipilt on mu meelest eriti hea, rohukarvad ka.

A.I.V.O. ütles ...

Voldemar-August - :D, Jah, see ma olen... Tõe huvides ja suure saladuskatte all võin öelda tuhlimaa puhtuse saladuse: nimelt oli eelmisel aastal selle kohal sõnnikuhunnik, mille ma lauda seina äärde viskasin...
Mis siis puhtale maalapikesele viga tuhlid maha torgata ;)

Tiia ütles ...

tomat- 12 points :)

kukupai ütles ...

Minu punktid lähevad ka tomatile :)