30.5.10

Huvitav, kas turu peal ka siirupit müüakse?

läksin kord mina, tasane mees
kõrtsu jooma ja juttu puhuma
ei osanud arvata elu sees
et ka lavale tantsu vihtuma

sääl tuli üks neidis kenakene
püünel ta laulujoru algatas
meid, kõrtsutäis karme mehi
ümber oma sõrme keeras ta

saabus küll üksikult ja karjakesi
karmide meeste teinepooled
kes lõid kõik korra majja
keegi ei taht' olla ärr koolend

jäin mina küll üksi laua taha
minu juurde see neidis istus
hiljem ma seisin keset lava
kõrtsurahvas põrandal nuttis

mina olen küllalt inetu mees
nina viltu ja silmad kõõrdis
lonkan... mida kõike veel
et siinsed neiud ärr pöör'sid

nüüd kui mina tegin suu lahti
ossa püss, kuis suud ammuli
kuulati mind ja mu seat'd tähti
püünele lähemale siis tammuti

kõrtsurahvas lõpuks viskas näppu
kõikide lõbuks ma suud pruukisin
haarasin neidise oma kaissu
teda ma kuumalt siis suudlesin

kõikjal ümberringi sigin ja sagin
äkitselt vaikus saabus kõrtsu
tõstsin silmad ja mis ma siis nägin
üks tulehark lasi peenikest törtsu -

HEI, HEAD LAADALISED!
KAS SIIN TURU PEAL KA SIIRUPIT MÜÜAKSE???
-õhutades peotäit ühesajalisi-
JA -HÕKK- HAPUKAPSAPEKKI KA SÜÜAKSE?

kõrtsmik, noogutas ja kallas õlle
taris söögigi vuhva lauda
levima hakkas aga sealt lehk
mis viiks mõnegi varakult hauda

kannatand vähe inimkond vänget haisu
kolisime välja kange luhvti kätte
too hakkas hirmsat moodi pähe
et haarasin ma siis neidise kaissu

mina koos nooriku ilusaga
kõndisin aga pikal alleel
kui pimedus sai meidki kätte
me huuled kohtusid veel ja veel...

Kommentaare ei ole: