2.5.10

Raisakulli tönts samm...



Olen ammu mõelnud, et võimlema peab.
Seda igal hommikul.
Täna hommikul ärgates oli kavas kompleksharjutus:
soojendusvõimlemine - kiirete liigutustega riietumine
vastupidavuse test - jooks 100 meetrit
kintsudele koormustest - kükitamine
punnitamine - kõhulihaste trenn
tuharalihaste harjutus - koormast vabanemine
kõrisõlme harjutus - kergendusohe
harjutus kätele elik bürokraatia - paberimäärimine
lõdvestuslonkimine ja taastumine - hommikukohv

Pildil: väsinud päevinäinud käimla.
Ja allpool: unised käimad.

Tabatud nõrkushetkeil.

10 kommentaari:

Eve ütles ...

Kingad paistavad tõesti väsinud, aga sellise (ütleks et kohustusliku) hommikuse võimlemise jaoks sobivad ju veel väga hästi :)

Tiia ütles ...

kingade pilt on hea, mönus lahendus teemasse. korra käis endalgi peast läbi, aga katkised jalanõud olid mul juba korra jahil :)
niiet väga viis!

tegelinski ütles ...

Mõned väsinud "käimad" on nii mõnusad, et neist ei raatsi loobugagi.
...
Aga mõne väsinud käimla vahetaks meelsasti põrandasoojendusega käimla vastu :)

Kaamos ütles ...

Päkapikukemmerg :D
Kas seal sees mõni väsinud kõhutõves päka sees ei kössitanud?

Köögikata ütles ...

See käimla on tõesti väsinud vanatoi - peab seistes kepile toetuma.

Helve ütles ...

väga-väga väsinud käimad...

Udo ütles ...

Ahaam aga mitte sõnagi sellest kuipalju kavast ka teostatud sai. Mina kahtlustan et neljas viies ja kuues.

enetimm ütles ...

Mõleamd on imevahvad leiud!!! Meeldib väga!

A.I.V.O. ütles ...

Head inimesed!
Tänan teid heade sõnade eest.
Peldik on mu kunagise pinginaabri maakodus üles võetud nii mõned aastad tagasi...
Nende kingadega on siuke lugu, et nad ootavad prügimasinat. Põhjuseks - auklikud tallad.
Ma ei tea, miks pean mina iga aasta jalanõusid ostma?
Kunagi olid mul mingi Soome firma toodang jalakaitseks, vat see pidas küll mitu head aastat vastu. Olles samas mugavad ja kerged.
Aga tänapäevaste jalanõude lagunemine paneb mind mõtlema, kas me oleme nii rikkad, et ostame odavaid käimasid?
Paar aastat tagasi tihkasin kallimaid "salomoni" talvesaapaid osta - no pagan, ei pea ka need vastu, kuigi tallad on täitsa okei, pealsed on kulunud auklikuks...

ÖöHulkur ütles ...

Ohjah.
Ex ta ole... kapitalitsidele pole kasulik vastapidavaid asju tettä... Kuigi piab ytlema, et mul indäl peavad Wolverine marki käimad juba neljandamat aastat vasta... Ehk esiki mäletad noid, Tarbatus ollivad nood mul jalan, kui tookord Metsatöllu konsalt tulin ;)
K.O.S.