14.6.11

Tarvanpää pungileelotamisest...


Mina aru ei saa.
Punklaulupeost kui taolisest.
Misse Tarvanpää lauluhiies teist korda toimus.
Kuidas on see asi võimalik, et terve kari inimesi jõrisevad dirigendi taktikepi järgi lavatsi man?
Mu teada on taoline pseudopunkluse asi täiesti vastuvõetamatu õigete punkarite poolt, kesnad istuvad põõsas ja pruugivad õltsi ning jorisevad viit nii hästi-halvasti, kui oskavad.
Ilma vehkleva taktikepi-vanurita.
Punk läheb äriks kätte.
Pungiõlts, pungihapupiim...
Iseasi, kui antud kraam jagatakse tasuta igale soovijale.

Aga teisalt jällegi, eks see vana õige punk saab ehk noort verd man pseudo- elik võltspungi arvelt, et ei koolegi ärr.
Nii, et sümbioos messugune.

Ise ma kahjuks/õnneks Tarvanpääle ei jõudnud...
Aga selle-eest jõin õltsi, jõurasin võpsikus kohalike parmudega hiliste tundideni, kuni viimne meie seast langes võimude tagakiusamise ohvriks.
Ommiq'l siis lugesime hambad üle – puudu tuli, raisk.
Peale selle olid me näod üles pekstud...


P.S. Muidusöödikutest munajoodikutele elik autorikaitse mentidele teadmiseks: pilt on kuskilt nettusest pihta pandud (ma ei mäleta, kust ja millal)
Häbi mulle!

Kommentaare ei ole: