22.6.11

Küsida võib alati...

... iseasi, kas vastuseid laekub.
Vaatasin oma blooga statsist, et eksitakse siia märksõnadega "blogijate kokkutulek".
Nõnda, et küsingi, kas sel aastal on kuskil taoline ettevõtmine plaanis?

4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Pole kuulnud. Aga ka mul on selle fraasiga piilumas käidud :D

A.I.V.O. ütles ...

Millegiperast käiakse siin juba tükimat aega selle märksõnaga, et ma võtse nüüd teema üles ja küsisin.
Kõhutunne ütleb mulle, et sel aastal toimub ainult üks - filmiblogardite kokkutulek.

Bianka ütles ...

Üllatav, et juba tükimat aega käiakse. Üks vaatatjatest olin ilmselt mina, sest minu blogiaadress on vahepeal muutunud. Tahtsin näha, kas Google ikka mäletab seda...

Uut BlogKok-2 pole millegi baasilt enam teha. Mis sest, et keegi eelmistest osavõtjastest vahepeal surnud pole ;) Miski pole enam endine. Kui uueks kokkusaamiskohaks pakkuda Tartu, siis ma tuleks kohale. Aga kes veel?

A.I.V.O. ütles ...

Kui päris aus olla, siis oleksin mina küll kohal.
Oleks on paha...
Aga...
Peldiku renoveerimine ja rahvaste kogunemised/kokukad/sünnad ei lase kahjuks mind enne augustilõppu kuskile.
:(
Paistab niimoodi, et sel aastal ei saa ma kuskile mindud...