9.8.12

Kui läheb nässu, siis mingu...


Täna stardib „Rõveda Raisakulli anarhiline Rattamatk“.
Esimene omataoline.
Aegviidust Valgehobusemäele.
Säält vaatab edasi selliselt, kui tahtmine Tammsaare maile minna või solistada Kakerdi rabas veits...
Kindlasti on programmis ka Jäneda linnusemäe külastus.
Pealinna näitsikutele pean teejuhiks olema.
Võib-olla jääb see ka viimaseks.
Kui ma oma roppu mõtlemist ei piira ja seetõttu kõik nässu läheb.
Mina küll põdema ei kavatse jääda.

Näis siis, mida ilmavanal pakkuda on?

5 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Oli ju ilus ilm?

A.I.V.O. ütles ...

Oli...
Ega ilmal midagi viga olnudki, õhtal läks vähe jahedamaks.See-eest oli hää kottu vändata teadmisega, et jäädi rahule...
Kirumised tulevad ilmselt tänase ja homse päeva jooksul lihasvaevuste ja muude krampide tõttu.
:D
Kes järgmisel anarhia rattarallil kampa lööb?


Hämmastav on tuu, et esimest korda võhivõõraste (ok, üks on ammune netituttav) näitsikutega ei kokutanud ega punastanud mina teps mitte...
Isegi Osalisega kokku trehvanult Valgehobusemäel ei tundnud ma ühtki krampi ei mõttetöös ega suhtlemises. :P
Ju ma siis vanaks olen jäänud! :D

Kaamos ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kaamos ütles ...

Irw, nad ei saa sulle kätte maksma ka tulla, sest ihu on kange :)

Kõlab nagu ilmatu tore päev.
Palju selliseid sulle tulevikku!

Kirjutasin uuesti, trükivigasus hakkas kiusama :)

A.I.V.O. ütles ...

:D
Tänan heade soovide eest!
:)

Sääl üleval tornis tegin pisikest reklaami oma bloogale,nagu mokaotsast poetet, küllap nad kiristavad hambaid, kui loevad neid kommentaare...
:D