25.8.12

Pääsula statistilised andmed.


Millalgi meediumi kaudu kuulutati, et lugege pääsukesi.
Poolteist nädalat tagasi ma lugesingi.
Hea kaablite otsas turnivaid linnukesi kokku lugeda, kui nad puhkasid tiibu – sain kokku 32 isendit.
Meil omal haudusid kaks pääsukest välja viis poega. 
Kes siit lugema sattus ja teavet tahab jagada, siis võiks minu arvud ka edastada lindude lugejatele, aga segaduste vältimiseks palun siia jätta kommentaar, et tehtud.
Muidu on hullumaja, kui igaüks lisab enda kogutud andmetele veel minu omad – taevas peaks vist mustama pääsulindudest. 

Eelnevast rääkides, tehke mulle palun selgeks, miks üks pääsuke minema ei lenda?
Alul mõtlesin tõesti, et teise pesakonna hauduvad välja.
Suvi on sellisel puhul pikemaks venitatud.
Aga mida pole, seda pole.
Päeval toimetab see linnuke väljas, alles õhtul on ta tagasi nagu viis kopkat.
Mure tolles, et eelmistel aastatel kogunesd pääsulinnud kaablitele ja kaks päeva hiljem olisivad nad kõik lännu. 

Üks mõttejublak keksis pähe küll: äkki tahab teine pingviiniks hakata?
Minu eeskujul, kes ma Linuxit tarvitan...

8 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Muidugi pingviiniks. Smoking ju omast käest võtta.

A.I.V.O. ütles ...

Kasub ja rasub ka teine, on juba poole mahust juurde võtn'd.
Juba praegu otsin aktiivselt tegevkalurit, kes varustaks mu "pingut" igapäevaselt värske kalaga...

Kaamos ütles ...

Midahullu, dieedile ja jõusaali!

A.I.V.O. ütles ...

Vblla on tal siuke veniv kalipsolaadne stretchsmoking?
:D
Ausalt öeldes, mul juba hirm naha vahel, et ta jääbki siia talvituma. Niiehknaa on ta hukkumisele määratud. Teised pääsukesed on vehkat teind juba nädal tagasi... Igal hommikul, kui siuke uni peal, pean lauda ukse avama, et ta suvatseks nüüd ära lennata, aga tutkit, õhtaks on ta jälle tagasi.

Kaamos ütles ...

Sa pane laudauks enne õhtut kinni:)
Osta linnukesele gps...?

A.I.V.O. ütles ...

Ega see paha mõte olegi, kuid küsimus seisneb tolles, et kuidas mind kella kuueks maast lahti lüüa?
Panengi pea igal õhtul mobla mainitud ajale plärisema...
Keps linnukesele?
Kaesin tengelpunga sisu, mitte ei hakka hammas peale.

Kaamos ütles ...

Tee talle siis gloobus. Sihuke, kus köstri kartulikuhi ka peal on. Muidu peab loomakaitsjatele kõllama.......

A.I.V.O. ütles ...

Viimastel andmetel käib köster pealinna kaubamajast omale tuhleid varumas, nii et kuhja polegi. Tollest tulenevalt ei saa ma linnukesele ka valegloobust ka näidata.
Muide, kõllasin loomakaitsesse antud probleemiga, aga nad sindrinahad tegid selgeks, et see ei puutuvat üldse neisse - nemad on loomade kaitsel nõus kasvõi alasti paraadil kõndima, kuid tühipalja linnu pärast ei hakka nad näppugi liigutama. Pöördugu ma lahkesti asjaomasse tsunhvti nagu linnukaitseselts seda on.
Otsisin aga ei leidnud...
Mine tea, äkki kombluspolitsei tegeleb asjaga?
Jällegi lõhkine küna - ametlikult polegi meil litsipolitseid olemaski.
Mun**politseid meil vallas kah pole loodud.
Oeh, raske see mu elukene - ei saa lõunani magada!