3.8.12

Elul on üldse mõtet?


Kõiksepealt küsimus laiale ringile.
Misasiloom on g+?
Ning kohe ka teine otsa – kuidas seda pruukida nii, et mõningane privaatsus säiliks?
Palun puust ja punaselt ette näidata, sest ma ei mõika võõramaa keeli.

Viimatsel aal jään ikka ja jälle mõtlema teemal – kes kurat ma olen ja mida ma siit ilmast otsin?
Esimesele poolele on lihtsam vastata: ühiskonna umbrohi, parasiit või muiduleivasöödik, kes istub kuradi mugavas tugitoolis ja taob lolle mõtteid ridadeks.
Aga vat see küsimuse teine pool annab kõvasti peamurdmist.
Pole siiamaani aru saanud, mis on mu elu mõte?
Kas elul on üldse mõtet?

Miks ma selliseid mõtteid mõtlen?
See on tänu sellele viimatisele pisileitsakule, mille pärast ma toas vegeteerisin – väljas ei saanud miskit eriti teha, parmud olid kallal, ei lasknud päikesevanne võtta ka mitte.
Tahestahtmata tükkisivad need mõtted pähhe kinni.
Umbses toas eriti.
Tahan anda oma panuse inimkonna hääks.
Kuid mul napib noid oskusi ja vahendeid, mis on vajalikud selleks, et edukalt läbi lüüa.
See vahendite asi vast hakkab aina rohkem ja rohkem painama.
Teadagi – inflatsioon.
Kui ma vaatan noid edukaid ja jõukaid, on mul kuradimast hää meel, et nad suutsivad end haljale oksale vedida.
Kuid kuulates/vaadates nendesamuste väljaütlemisi, tahaks nende peakolul oimukohta koputada, sest nii lolli ila ma ei oodanud.
Isegi vähesemõistusega inimloom tundub nende kõrval lausa sajanditetaguse filosoofina.

10 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Elul on alati mõte. seda olen ma igatahes pikapeale mõistma hakanud. Iseasi, kas me ka aru saame, mida see kuradi maailm meist tahab. Kas on vaja, et me teeme midagi, mis teistele meelde jääb või on meie elu eesmärk lihtsalt saada õiges kohas õigel ajal huumuseks.

Veel on aega tõe väljauurimiseks.

Kaamos ütles ...

Kuhu mu kommentaar haihtus?


Lühikokkuvõte: meie elul on mõte, ainult, et me ei tea, milline. Saame me kuulsaks või huumuseks - mõte on alati.
Veel on aega teada saada. Kiirustamine ei anna eelist.

Kaamos ütles ...

No nüüd ma lähen juba turri. Kuhu need kommendid siit kaovad? Ah?

A.I.V.O. ütles ...

Mnjah...
Juhtusin täna ommiq spämmikasti piiluma.
Ena sääl nad vedelesivad.
Ausõna, mina neid sinna ei sokutanud.

Kanala korporatsioon on viimatisel ajal lolliks kätte lännu...
Toppisivad veel mingisuguse G+ kah vasakusse tulpa.
Tea, kas tuu kuulus G+ on seesama müstiline günekoloogiline punkt, mida stimuleerides orgasmi saab?

autor ütles ...

Klassiku sõnul on elu mõte "elu ise + selle otsimine väljastpoolt elu ennast"

Kaamos ütles ...

Lugesin su mõteluse veel kord läbi ja leidsin sellest midagi, mida oma elu mõtte otsimise ridadele jurde liita: "Leida KURADI MUGAV tugitool".

Siiamaani on mu majast läbi käinud ainult tugitoolinimelised käkid ja klimbid. Või siis ei vasta ma millegipärast tugitoolitegijaye standardile.

A.I.V.O. ütles ...

Duhh - Selleks peab vist twilight zones elik hämariku tsoonis viibima, pidevalt pendeldades elu ja surma vahet?
Kui ma nüüd oma elule tagasi vaatan, siis olen selles tsoonis küllalt viibinud, kui imikuna hinge vaakusin...
:)
Kaamos -
Irw!
:D
Kui sul on keegi tuttav Leida, kellel on KURADI MUGAV tugitool üle, siis ehk oled õnnega koos...
:D
Eesti poodides on millegipärast kasin valik - enamik n.n. tugitoole ei kanna nime väärilist väljagi.
:)
Muide, kelle sa nii oled ärr vihastanud, et Kanala või Munela Corp. elik Google su kommendid halastamatult spämmi hulka sokutab?
Juba teine päev järgepanu...
:(

Kaamos ütles ...

Mul on seega üleilmseid vaenlasi. (kustkohast see ütelus pärit on, et "ega ma nii kehv ka pole, et mul ühtegi vaenlast ei le" :D)

A.I.V.O. ütles ...

Mul kahjuks vaenlasi pole.
On sõbrad ja mittesõbrad.
Neid esimesi jääb iga aastaga aina vähemaks ja vähemaks - kes vanadusse, kes joomisega hauda, kes võttis naise, kes...
Aga noid mittesõpru ei tihka tülitada ka mitte.
Järelikult olen väga kehviku moodi...

ÖöHulkur ütles ...

Eeh... Mia ütli konagi ammu üten Soome netivoorumin umbkaude säänest: "Elämän tarkoitus on etsiä elämän tarkoitusta..."