29.9.13

Olematu teenuse pakkujatest

Üks päev nädal või paar tagasi helistati mu mobla peale, mille number on mul käigus sellest ajast, kui kõnekaardindus alles hakkas pead tõstma.
Noh, mölisevaid torusid olen ennegi vahetanud, kuid number on alati jäänud samaks.
Hea rahulik olemine oli siiani, kui ei pidanud ühtki tarbetut liigutust tegema närvi mustaks ajamata.
Nüüd on see ajastu ilmselt lõppemas, kui mingisugune Elisa-nimeline juba peilis mu numbri välja.
Esimene küsimus mulle peale kohustusliku ettevuristamise oli selline – Kas ma räägin eraisiku või firmaga?
Kuna mul ilgelt pikad juhtmed olivad ja teate küll, et mõnedel on selline aeglane taip ka man nagu mul, siis vastasin esitatud küsimusele omapoolse täpsustava küsimusega – Vabandage palun, mis firmat te õigupoolest esindate? Ahhsoo, või Elisa?
Saades kinnituse, et ma sain West Pointile pihta, korrati seda va eelpoodut küsimust.
Mul pole volitust seda avaldada! - hüüatasin oma pühas lihtsameelsuses ja hakkasin omakorda huvi tundma - Milleks teil seda vaja teada on?
Et siis saavat nemad mulle sitaks hea pakkumise teha! -  Kas ma räägin eraisiku või firmanumbrile?
Ohjah, kordamine pidi tarkuse ema olema, aga siin on pesuehtne näide andmeõngitsusest, mis tänasel päeval on taunitav.
"Ma ei avalda seda infot ei teile ega ka teistele! Et mis õigus on suvalisel numbril helistanutel nõuda seda olulist infot?" 
Seejärel tegi mölafuun – tuut-tuut!

Nõndaks...
Asjapulk on tegelikkuses umbeskauges taoline, et ma olnuks ammusest ajast Radiolinja klient, sest paljud mu lähedastest on selle firma teenuste tarbijad. Kuid mis pidurdab mul seda toimingut ette võtmast, ongi olematu teenus – kõik sügelised ja tuttavad, kes tänasel päeval Radiolinja/Elisa lepingulised kliendid, on kaotanud pidepunkti mastile just minu hoovile jõudes – noid levipulki näitas mobla kas üks või mitte ühtegi. Mu elamises on aga levi koha pealt lihtsalt tumm.
Tegelikult võiks seesamune lepinguline klientuur nõuda Elisast kannatuste tekitamise eest valuraha.

Eeltoodut kokku võttes, ei tasu mulle helistada kellelgi, et äkki ma muudan meelt ja lähen üle just nende firma listi.
Äkitse trehvab lollike otsa, kes...
Ma pole küll tark loom, aga nii loll ma nüüd ka pole, kes olematu soodsa pakkumise eest naba paigast venitab.

Kommentaare ei ole: