5.9.13

Statistiline kahtluseuss

Vaatsin statistikast, et mingisugustest imelikest kohtadest on käesolevale ajaraiskamiseplatsile tuldud kohvitama.
Kunagi pani mu kulme kergitama vereimejate/sombide/libahuntidest kihavatest saitidest tulnud külastused, siis nüüd ei oska ma midagi selle järgneva kohta ütelda.
Lähtekoha-aadressiks on suvaline imelikul kombel 8 märgiline tähe-numbrijada punkt kolmekohaline tähtedejada punkt gs, mõni külastus on tulnud ka domeenilt punkt co.

Mulle, kui nõukogude laussalastamise propaganda ajastul üleskasvanud indiviidile, meenub ülalolevale pilku peale heites, kuidas omal ajal olid kõik tehased/vabrikud/autobaasid nummerdet, luureromaanide/filmide tegelased kandsid nagu vangidki salapäraseid numbreid, röökimata nendest salajastest šifritest, mille abil konspiratiivselt sõnumeid vahetati.
Siuke tunne jääb manuliseks, et mingid luureametkonnad on mu tagasihoidlikku plöögi hakanud külastama.
Või ma eksin selles?


Lisaks on veel kõikehõlmavale armastusele juurde tekkinud sellised sõnad,
ms kuznetsova,
turisti eelkäija -
põrguingli õlleklaas



Kommentaare ei ole: