8.9.13

Tulikuuma kartulit peopesas hüpitades...

Tänavu kevadel sai kodakondsetega salajast plaani peetud, et läheks ja teeks sel suvel ühe Soome tiiru ärr. Et nemad lähevad ja kas mina olen samuti käpp? Noo kuidas siis nii, ikka olen käpardist käpp. Aga asjalood kujunesid nii, et ei tulnud ega tule sellest plaanist miskit välja.
Sest kapitalistliku ilmakorra kohaselt peavad nemad eestlase moodi tööd vehkima, samas kui mina Jänkistani kombe kohaselt jalad laual kommunistlikult pöidlaid keerutan ja lakke sülitades kuulan, kuidas kusi Preisi täpsusega sotsialistlikult põide tilgub.
 Seetõttu olen ka mina veidi laisklemagi hakanud – pole oma peakolu tööle viitsinud panna, et selle-aastane niinimetet „Anarhiline raisakulli rattaralli vol.2“ saaks ärr peetud.
Nüüd on mõte see siiski ärr pidada, kui ilma jagub. Ja toimuma saaks see Neerutimail, milline on mulle ka avastamiserõemuks. Üksi on narr seda teha. Ilmajaam lubab ilusat ilma kuni järgmise nädala lõpuni, siis tulevat pikem sajuperiood. Nõnda, et see kuu ei mängi väljagi. Põnevam olekski oktoobrisse lükata seesinatine, siis on üsna sügisemoodi jahedus ning putukaid ka vähem. Lisaks eeltoodule olematu liiklus.
Kaarti kui sellist mul ei juhtu olema.

Eks ma mõtlen veel asja üle järgi...

Kommentaare ei ole: