22.8.15

Täiendus eelmisele mölinale

Peale sauna, kui mustus sai maha saetud, eraldati mu ajumassiivist paar asja, mis eelmises kribatükis mainimata jäid.

Nimelt, kui oma arust rattasporti harrastasin ja selle käigus presidendiraja läbisin, siis Jänedal tulin Piibe maantee peale, kusjuures ülejäänud teekonnast puhus vastutuul, siis mina küll aru ei saa ühest pisiasjast – selle 60 kilomeetriga võtsin kaalust alla kõigest 300 grammi? 
Kodus kontrollisin järgi – enne sõitu näitas kaal mu raskuseks 91 kilo, siis pärast sõitu aga kõigest 90,7. 
See asjaolu pani mu sõidutahtele ränga põntsu küll.

Tarbatu raekojaplatsil, kus lokaalis „Suudlevad tudengid” õgisin oma lõunasööki sakslaste jutuvada saatel, millest mina ühtki sõna ei mõistnud, märkas mu vennas Ansipit. Ansipil oli vist jube kiire, igatahes ta rühkis kindlate sammudega rahva seas Emajõe suunas. Ma muidugi ei saanud oma keelt hammaste taha jäetud ja hüüatasin kohtlaselt – Heia! Brüsselist on teid ka lastud tulema või vallandatud...

Vaevalt, et ta nüüd mind kuulis, kuna kõrvallaua saksakeelne mölin summutas sellegi vähese ärr. 

Kommentaare ei ole: