5.12.09

Ehted reas... 2.osa


Eelmise postituse aegu ma ei teadnud, palju aega mul täna on.
Ehk sellepärast jäi selline "haltuura" mekk man.
Kindlasti mängis siin rolli ka vanarahva tõdemus, mis sai ikka ja jälle kinnitust: Hommik on targem kui õhtu.
Samas jällegi teine vanarahva tarkus väidab, et tänasida oimetusi ära viska homse varna.
Võta nüüd kinni, millise järgi käia. Ikka olen teistele hambus,
Võib-olla pean uue sildistuse tekitama iroonika kõrvale: haltuurawärk?

Mina pole edev inimloom.
Mul pole ehteid, siis täna hommikul mõningaid pilte kaedes vaatasin asjale värskema pilguga.
Metsas saega ringi liikudes olen sattunud nii mõnelegi huvitavale puuvormile:

Meite majaseina ehivad elulõngad:

Aeda kaunistavad:


Muidugi ei tohi ära unustada murtud südameid:

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No see hakkab juba ilmet võtma ;)
See elulõng on kena :)

tegelinski ütles ...

Aed lilledega ehitud... ilus :)

Köögikata ütles ...

Lilled on, nagu lilled ikka, ilusad. aga see puupilt on väga vahva leid.

Larko ütles ...

Jääb mulje nagu kaks puud omavahel käiksid, ise samblaga ehitud.