13.12.09

Fotojahist...

Enne, kui ma fotojahiga liitusin, polnud mul virtuaalilmas miskit peale kontode ja seesamune blogi. Ka illustreerisin oma teoseid vastavalt teemale, Opera veebilehitseja vidina Artist's Sketchbook'i abil.
Seda enam hakkas mind huvitama, kas ma distsiplinaarkorras suudan igal nädalal välja tuua mõnda pilti.
Selleks sai liitutud fotojahiga.
Muidu liitunuks ka fotoblogarditega, aga seal paistab olema profesionaalse suunitlusega seltskond koos.
Mina oma vaevu suurte näppude vahele mahtuvat pisikest digiseepi ei pea profiaparaadiks.
Olympus FE 115 ostsin kolm aastat tagasi tollasest karvutisalongist. Kohe sealsamast poest kauplesin juurde akud, milleks osutus Vapex'i firma toodang. Akud olid esimesed kustujad. Selsamal suvel muretsesin teisest kohast veel juurde Panasonicu ning Cameloni akud. Mis muide funkavad siiamaani. Hiljem ostsin Vapexi akude asemele Varta akud ja akulaadija. Huvitaval kombel Varta akud on samamoodi õhtal. Laed akud täis, paned digikasse – tulemuseks teatab viimane punase indikaatori vilgutamisega, et akud on tühjad.
Nüüd, kus ma olen fotojahil oma pilte esitlenud, on vastukajadena saabunud õlalepatsutamisi ning küsimusi: Sul on silma ja oskusi häid silmapilguviive üles võtta. Kle, millal's parema aparaadi ostad?
Mille peale mina punastan ja kokutan vaikselt: Sellepärast mul vast head pildid välja tulevadki, et mul siuke sitt aparaat käepärast on.

Taas tõsiseks minnes olen ma kaalunud Olympuse digipeeglile üle minna.
Aga nüüd paistab, et ma ikkagi hülgan selle mõtte.
Pigem vaatan teiste tegijate poole...
Ahjaa, ma ei tõmble nii hirmsat moodi igat eluhetke jäädvustama. Ühesõnaga, pühapäevapiltnik.
Oma lõbuks ja teistele hindamiseks panen veel kogunenud fotosid välja.
Pilte ma eriti tuuninud ei ole, lihtsalt pole vajadust ega tahtmist ülesvõtteid millegiga ära solkida. Kui mõni pilt oli vähe kehvema kvaliteediga välja kukkunud, siis olen selle värvitasakaalu veidi muutnud...

3 kommentaari:

Ti:a ütles ...

Fotojahil ongi se eelis, et osalemine ei nõua kallite aparaatide olemasolu, ja peegelgi võib olla ainult soengu sättimise pärast käekotis. ;)
Ja see on ikka pagana vahva, et Sina osaled ja teised ka.
Tänud Kajale, kes vahva asja algatas!
Jahtijaid mahub veelgi, tere aga jahtima!
Tähtis on tahtmine osaleda, kasvõi telefonikaameraga, mis on ka muide täitsa head pildistajad.

Be Free ütles ...

Mul kusjuures on nii mõnigi fotojahi klõps just moblakaamerast pärit. Kui valgust on piisavalt, ajab asja täitsa ära - vähemalt kogu aeg ihu ligi... :)) Peegelkaameraga ongi see jama, et tassi seda ronti siis kaasas kogu aeg.

A.I.V.O. ütles ...

Fotojahiga jään ilmselt edaspidi seotuks, seda kartust ei ole, et pildid otsa hakkavad saama. ;)