28.12.09

Raisakulli kingikotist...






Kingitus...
Mina sel aastal kingitust ei saanud.
Ju siis olin halb inime – koguni nii halb, et päkapikud ei suvatsenud isegi komme sussi sisse susata.
Aga...
Tollest hoolimata ei ole ma pahane.
Nii jagub ju teistele rohkem nänni.

Loodus pakub imelisi hetki.
Mina olen mõned kinni püüdnud.
Neid hetki vaadates adun üha enam, et kõige suurem kingitus on ELU, mis on meile looduse poolt antud.
Nautigem seda...





Head 10223 aasta jätku!
Kingikott on avatud...

6 kommentaari:

Larko ütles ...

Au ja kiitus nii teemakäsitluse kui ka piltide eest!

kassu ütles ...

Appi, milline muinasjutt ... sel viimasel...

Kassu kingib Aivole hiljaksjäänud pööripäevaselt ühe suuuure kalli kõigi nende ilusate piltide ja aeg-ajaliste pikkade lahedate msnijuttude eest (A)

Köögikata ütles ...

Lihtsalt imeline!

enetimm ütles ...

Armas teema lahendus. Ja see viimane pilt on lausa võrratu!

Tiia ütles ...

tahan ka sinna pisikesse viimase pildi maailma. väga lahe! ilus! ja esimesel pildil oleks justkui mingi maa lipu värvid. võiks ju olla.

A.I.V.O. ütles ...

:D
Kassu: Nii lämmatavat kallit ma pole veel saanud - õhust tuli puudust... Uhh... Muuseas, lugesin esialgu puhta valesti - musijuttude ;)
Tiia: ma kardan, et sa ei mahu:P põhjus teadagi, mis - ülerahvastatus
Teistele suurimad tänud kommenteerimast!