5.12.09

Ehted reas, kuuliauk peas, raisakullide seas...


Seekordne fotojaht keskendub ehetele.
Kõigi kommete kohaselt näidatakse oma salajasemaid ehteid avalikkusele.
Just nagu Agaate Risti nimelisel oksjonil.
Või siis Sotebi, mis on üks kuulsaim väljanäitusmüük.
Paunvere on selle kõrval poisike.
Nagu igal pool, kus liiguvad kuld ja kard, teemant ja rubiin, graniit ja marmor, suured-suured rahad, on ka kriminaalne element omas sõiduvees.
Turvameetmed on ikka tarvitusele võetud?

Näete, mina pidin välja kaevama taolise väljanäituse.
Kriminalistile kohaselt paigutasin selle nõnnaviisi, nagu kunagi kaugnägemisemasinas eksponeeriti:


Tuvastasin, et nööbid olid ühed staatuse sümbolid.
Need pidid iga hinna eest läikima. Muidu võis pokri lennata.
Korstnapühkijate nööbid pidid õnne tooma, kui sul lasti neid puudutada. Muidugi õnneseen oli see, kel läikiv nööp näppude vahele jäi...
Siin aga eelpoolmainitud nööpi pole.
Seega ehtesaak on kasin.
Selle-eest on siin esindatud tuhmid saksa sõdurivormi 2 tsingitud nööpi.
Järgmised kaks nööpi kuulusid raudteelase vormi manu.
Siis mansetid – pidulikud nööbid. (Kahjuks on kuullaagrikuulid, mis olid ava keskel, kaduma läinud tantsusaalides. Ma ei hakanud vabandamagi, kui paar inimest käpuli lendasid.)
Ülejäänud on kulinad, mis on ette nähtud kaelas kandmiseks.

Teiste ehte-Pandora-laekasse pääsed piiluma siit.

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Okey, just on lahedam kui ...teemapilt. Teemapilt on omapärane :)
Sa oled laisklohe eksju?

ÖöHulkur ütles ...

Moole kerkis algul silme ette mingi lõunamere saarte inimsööja kaelaehe... :D

Udo ütles ...

Pildi kompositsioon on igatahes blogi pealdisega vägagi kooskõlas.

Köögikata ütles ...

Vääga omapärane ehtevalik

Ti:a ütles ...

ma vaatasin seda pealuuga asjandust, et surnud näkk...osav kompositsioon, mis ettekujutuse tööle pani.:)

Helve ütles ...

kolbast on ämblik läbi läinud vist?

A.I.V.O. ütles ...

:D
Ninataga, ma olen parajalt laisklohe, ma tunnistan seda ausalt ja otsekoheselt...
Hulkur, siis oleks lisandunud inimese purihambad, aga mul tutvusi igemetohtrite man pole:S
Voldemar-August, ;)
Köögikata,ehtevalik on kasin, tuleb see ära kasutada, mis ma välja tuustisin:D
Tiia, sul on hea taju ;)
Helve, ma ei pannud seda tähelegi, et ämblik...

Larko ütles ...

Pealuu annab kogu kollektsioonile oma pitseri, kuigi tuvastada saab nii mõndagi muud kui seleks aega ja kannatust jätkub.

ÖöHulkur ütles ...

Äkitsi see kannibal järas hambutuid ligimesi?

A.I.V.O. ütles ...

Elik siis vanu podragahaigeid inimloomi? :D

ÖöHulkur ütles ...

Hmm, ma ytless pigem, et skorbuudihaigeid. A' kui noil podagra olli, siis olli tegu geeniustega. Podagra ja geniaalsus om tihti umavahel seotet ;)