15.12.09

Pildindusmasinast...

Mu mõte keksib viimasel ajal üha rohkem miskipärast digipeegli ostule.
Vaevlen hirmsatmoodi kahtluste küüsis: kas mul tulevad seejärel veel paremad fotohetked või on see halb investeering, kust nii häid pilte enam ei tule - raha tuuldeloopimine.
Möörfi ühe seaduse järgi on kõik pöördvõrdeline: kehva aparaadiga tulevad parimad pildid, aga profikaameraga halvimad...

Millist kaamerat eelistada?
Inglastel on hea ütlemine: ma pole nii rikas, et osta odavat ülikonda.
Mina olen sellele rajale jõudnud läbikukkumiste tõttu.
Lihtsalt ei taha enam odavat asja, mis laguneb enne, kui sisse kantud saab.
Sellega saab mu ideaalkaameraks Hasselblad...
Ainult, et minge vaadake, palju see maksab.
Soovitan enne suhkruvett segada ja nuuskpiiritus käeulatuses hoida...

2 kommentaari:

kukupai ütles ...

Mina võin kogemusest öelda, et mu parimad seebikapildid on võrreldavad mu halvimate peeglipiltidega (otsene praak muidugi välja arvatud). Seega on kvaliteedis vahe. Sisu pead piltidele ikka ise andma...
Kui rahakott lubab, ega siis tasu jah kõige odavamat osta, aga margi osas arvamust ei julge avaldada. Peaasi, et kere korralik on, objesid saab ju juurde hankida.

Ööhulkur ütles ...

Oeh.
Yits korralik suvaline Pentaxi seebikas teeb täämbasel päiväl mingile suvalisele peeglile paraku silmad ette... Isi kyll ep tahass mingit kobakat pidevalt kaasas tarida.
Mugavus pluss kvaliteet eelkõige!