5.8.10

Kõik sõltub südametunnistusest...

Täna võib olla tähtis ja imeline päev. See sõltub sinust.
Mnjah... Orkuti õnnelauseid olen alati irooniaga võtnud.
Alailma on lõppkokkuvõttes mööda pandud. Vähemalt minu tagasihoidliku isiku hilisõdaqse kaemuse perra, kui ma möödunud päevale tagasi vaatan.
Üleeila sai üle pika aja taas veidike palgatööd teha. Eila sain siis Roobi kätte. Mis sest, et tegin 7 ja pool tundi tööd ilma lõunapausita ning tunnitasuks oli eelkokkulepituna Eesti sinine rahatäht.
Ilmselt ma ise arvestasin veidi nihusti, et paagitäis kütust läheb tunnis. Pluss veel oma masinavärgi kulum ja kulumaterjali kulu. Trimmerijõhviga niites läkski peaaegu paagitäis kütust tunnis ära, aga kui ma lükkasin metallinoad alla, siis imelikul kombel jäi kütusekulu väiksemaks. Töö ise sujus kiiremini.
Tasuna taheti anda kokkulepitud 7 ja poolsotti, ise ma võtsin vastu viiesajalise. Põhjendasin seda sellega, et ainult kolm ja pool paagitäit läts. Nii, et Jakobson päevatasuna pole sugugi halb tulem.
Paljud hakkavad ehk näägutama: et ma ole loll...
Seda kindlasti. Mul siiski on südametunnistus, kusjuures viimane suurepäraselt toimib...
Kõik on suhteline.
Oletame, et pääsen saatesse „Võta ja jäta“, ja kohver nr. 8, kus sees tonnine summa, ka siis olen jube õnnelik, sest tuhat krooni tunnis, sel on juba mekk man.
Muidugi parim võimalus cv-sse kribada oleks vast: et teenisin mingi aeg kohvrivalijana miljon eeku tunnis.
Aga see kõik on oletuse faasis. Ja utoopiline.
Tuleb ikka jalgadega maakamarat tampida.

2 kommentaari:

Udo ütles ...

Siin on nüüd küll üks karjuv vastuolu. Kui südametunnistus on töökorras ja kasutuses, siis kuidas võiksid Sa küll sellisesse hõlptulu propageerivasse saatesse sattuda.

Olen Sulle ka ühe kogemuse jagamise võlgu. See blogi lugemise asi blogipidaja hääle ja maneeriga. Et saab palju arusaadavam ja selgem. Mäletad?
Vat minu puhul see asi ei tööta. Ma küll ei arva et sellest mingit üldistavat arvamust võiks kujundada. Eks see sõltub ju ka sellest kes loeb. Millised ülessanded ja eeldused tema elus on. Kui helid ja kuulmine on Sinu elus olulisel kohal, niikui kirjutasid. Siis on loogiline et see Sinu jaoks tähtsust omab. Minu jaoks on olulisel kohal ehk mõistmine ja arusaamine sellisel põhimõttelisel tasemel. Eks mul ole sellega omad kanad kitkuda ja õppetükid õppida. Seepärast loengi blogisid mõttelisel tasemel. Ilma helilise taustata. Ei saa siin sugugi väita et üks või teine moodus oleks kuidagi õigem või parem. Lihtsalt igaühel omad teed maailmast ja teistest aru saamiseks.

A.I.V.O. ütles ...

:D Ega ma sinna saatesse ei pääsegi, samas ma ei taha kah lolli või tarka, oleneb vaatevinklist, mängida...
Isegi, kui kutse tuleks, saadaksin ma sinnasamusesse.
:)
Mäletan küll.
Hea, kui neid lõputuid võimalusi on. Eks iga inime leiab enda mooduse teisest aru saamiseks. Mul on tolles suhtes vähe rohkem vaja pingutada, samas avastan, et mingi jubin lausest on ikka reaktiivkiirusel mööda lennanud. Katsu sa siis püüda teist...
Sa võtsid selle ilusti kokku: igaühele oma!
Vähemalt igaühele "heliline-meetod-arusaamiseks" ei funka...