6.8.10

Mida teha, kui tärkab süütunne...

Mõtlesin tükk aega, mida selle ausa tööga väljateenitud Roobiga peale hakata.
Mitte ühtegi mõistlikku ideed ei tulnud pähe kui ühel hetkel väljusin poest raske kõlksuv kilekott näpu otsas.
Poes olles mõtlesin, et kuradi riigimaksud jäid maksmata, tärkas minus trots ja ostsin kogu raha eest kodumaist viina. Riik sai sellega KINDLASTI omad rahad kaudselt kätte. Patriootiline tegevus minu poolt, eks ole...
Miks ma nõnnaviisi talitasin?
Kohaliku poe ees pidasid mokalaata kohaliku karskusseltsi liikmed, kes ärgitasid mitte tarbima alkohoolseid jooke. Oleksite te näinud, kui ma poest väljusin, nende näoilmeid...
Ma kehitasin õlgu ning ütlesin neile, et te ei õhutanud mul mitte OSTMA, vaid mitte tarbima.
Selle peale kadusivad tõprad nurga taha, kus paar kohalikku parmu rahus õlut pruukisid. Paar minutit hiljem oli plats seal puhtaks löödud.

Aga mina keeran nüüd viinapudelil korgi pealt ja asun oma peegelpildiga kokku lööma.
PROOSIT!

Taustaks:

Kommentaare ei ole: