4.12.15

Hakkasi sii' mõtlima.

Eelmise kribatüki perra on see ju inimloomade tülitamine usu pähemäärimise eesmärgil.
Teatavasti on kodu koht, kus mitte mingisuguse riigi põhiseadus toimida ei tohiks.
Seega on kodu ka privaatne koht, kus inimloom omi arusaamu lahkab ja hinge kokku traageldades puhkab.
Sinna ei tohi võõras oma veendumustega ning usuga pealetükkivalt sekkuda.
Mistõttu on igalühel õigus kodurahu eirajaid kirbule võtta ja nood minema kupatada...

Jehoovatunnistajatel on olemas niinimetet kuningriigisaal, kus nad omi asju ajavad.
Ajagu, mind see ei koti!
Aga nad sindrid arvavad, et ka see avalik plats, kus nad parasjagu kuulutades viibivad inimeseloomade tülitamise eesmärgil, on samuti kuningriigisaal.
Vaat, selle asja mõistan ma küll hukatusse!
Kui keegi jahvesektist arvab minu hoovi tulla ning hakkab mulle mingit muinasjuttu tõe pähe jutustama, siis on mul õigus ka nende kuningriigisaali minna ja jutlustada näiteks LaVey „Saatanlikust Piiblist”.
Silm silma, kihv kihva vastu...
Vean kihla, et sellisel juhul kutsutakse kohe politsei mulle järgi ning mulle määritakse avaliku korra rikkumise eest mingi trahv kaela. kuigi häiriv on see, et neile ei tehta midagi, kui nad ukselt uksele käies oma usku pähe määrivad. Justnagu oleksid nad (Põhi)seaduse kaitse all.  
Edaspidi olen ma sunnitud kõiki võõraid, kes mu koduhoovi usku kuulutama satuvad, pidama potentsiaalseteks varasteks, kes käivad enne suurt tegu nagu luurel - äkki annab miskit pihta panna?!

Kommentaare ei ole: