14.1.11

Korilase oskusest on kasu kah...

Mul on seda maast leitud raha küll korjatud.
Rublaajastul korjasin esimest korda suurema rahasumma üles just Tarbatus.
Tollal Burdenko tänava viinapoe ees vedeles punane kümnekas.
Ju kellelgi oli maha kukkunud, kui poodi kiirustas.
Kui mina selle leidsin, oli tänav inimtühi.

Krooniajastu viimne kümnekas sai leitud Revalis, Rahumäe jahukummardajate kerko aia eest lumelobjaka seest.
Hämmastav, et ma miskit nägin, ehkki oli hilisssügisene õhtune aeg.
Nüüd on see kümnekas Hulkuri man, kes raamis teise ärr.
Issanda kingitus pidi olema...

Käisin täna poes.
Mööda müügisaali tuisates juhtus mu pilk maha rändama.
Nagu tänutäheks helkis seal raha.
1 öirokopikas nagu moodne kõneviis nõuab - ¢opicas.
Kummardusin ja korjasin selle üles.
Muidu olen ma Eesti sente kah üles korjanud ja need kassasse andnud.
Kuid nüüdsest tegin erandi.
Mu kummardamise vaev on tasutud just nii paljuga, kui seda maas vedeleb.

1 kommentaar:

ÖöHulkur ütles ...

Jehh, tuu kympar om seiamaani alles, Pyha Rahatäht ikkegi, kos sa säänest inämb mingite kahtlaste ja Jumaliku Kupyyri auhiilgust määrivate tehingute juuren pruukida saad, exole.