6.1.11

Eila

Turnisin parasjagu välipeldiku seinale nõjatuva redeli peal, üritades peldiku katust lumest vabastada, kui juhtusin ümbruskonda silmama.
Valge rahu.
Peas hakkas üks viis kummitama, mille järgi sõnad nagu nalja kolust välja hüppasivad.
Nii ma ei märganud, kui ühel hetkel täiest kõrist viisi jorutasin.

kui ma siit peldiku katust
lumest puhtaks rookisin
siis ma heitsin pilgu ümmerringi
üle valge lumise maa
siis ma heitsin pilgu ümmerringi
üle valge lumise maa
ja hüüatasin: sa kuradi
kurat, ilus oled isamaa

siit metsani on sada meetrit
keradeni ulatuvat lund
metsa all on aga tahke vesi
seal kitsed näevad und
metsa all on aga tahke vesi
seal kitsed näevad und
ja hüüatasin: sa kuradi
kurat, ilus oled isamaa

see lummus kestis seni
kuni nägin õunapuude aeda -
kus jänesed koorisid nagu apelsine
erroristid alka-edas
kus jänesed koorisid nagu apelsine
erroristid alka-edas
ja hüüatasin: oh sa kuradi poiss
kurat, kus on minu jahipüss...

8 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Irw.
Kemmergulüürika sõna otsese mõttes, mitte sisu poolest :D

A.I.V.O. ütles ...

Hehh...
Kui ma nüüd õieti mäletan, vana koorilaul - kui siit pilve piirilt alla vaatan - sai aluseks võetud.

Oli mul vaja täiest kõrist...
Nüüd kähisen nagu marutõbine kährik.

Kaamos ütles ...

Need kurilased kähisevad ilma igasuguse marutõveta. Täna hommikul susises üks mulle auto alt vastu, kuniks ma lund akendelt ja katuselt pühkisin. Enne kui sõitma hakkasin tegi sääred.

A.I.V.O. ütles ...

Ausõna, mina see polnud...
:D

Kaamos ütles ...

Kui sa just poole aastaga pesus kokku pole läinud ja jõhkralt karva kasvanud, siis ilmselt tõesti ei olnud see sina. Samas tekitab nii aktiivne eitamine kohe kõhklusi, kahtlusi, ebalust.....

söör ütles ...

Üks oli meil siin kah koera õrritamas. Viisi ta, raip, ei pidanud, ainult räppis miskit.

Kaamos ütles ...

Selge, A.I.V.O. oli seega siilil külas :D

A.I.V.O. ütles ...

:D
Oh ei olnd ma siilil külas.
Ma ei oska -missesõna nüit oligi- räppida, samuti ei pea ma räpist lugu...