16.1.11

Roostetav raisakull...


Kunagi ammu-ammu olin õnnelik.
Mul oli lause otsesemas mõttes õnnelik lapsepõlv.
Nüüd tajun aga, mida kaugemale ajahõlma mu lapsepõlv jääb, seda rohkem tunnen, et mu õnn on mind maha jätnud.
Isegi paar roostetand hoburauda ja roostes võti ei suuda mind lapsepõlve tagasi viia.

Roostes õnn?
Ahjaa, öeldakse, et vana arm ei roosteta - mul on seljal arm, mille tekitas aastaid kolmkümmend tagasi roostes nael.

Roostekratid...

9 kommentaari:

enetimm ütles ...

Mida meil veel õhata, kui mu 13-aastane igatseb tagasi "lapsepõlve", umbes seda aega, kui ta esimeses klassis oli ja ei pidanud sama palju õppima :D

Liana ütles ...

Kui hobuseraud teistpidi keerata, äkki tuleb õnne ka õuele?

Eve ütles ...

Mina ka olen kuulnud, et hobuseraud tuleb teistpidi panna :) Mõtleks, äkki ongi kõik nii väikesest asjast kinni ;)

Tiia ütles ...

ma olen kunagi leidnud suure hunniku vanu hobuseraudu, aga õnn ... njah, kappab sivt väljavahetatud kabjaraudadena ringi.
ok, on ilusaid päevi ka olnud.

tegelinski ütles ...

Mix mul küll hoburaudadega viimasel ajal seostub ... musta pori näkku - see laul...
Tegelikult olen hobuvankriga ikka kordi sõita saanud, aga pori näkku ei mäleta, mingit possuhaisu küll :P

Köögikata ütles ...

Jah, ma tahtsin ka soovitada, et keera hobuserauad õigepidi, et õnn sealt seest välja ei voolaks.

Udo ütles ...

Jah et võibolla on õnne tingimuseks peale hobupastla teisipidi pööramise ka aja õige kulg. Kui omas mõttes selle teisipidi pöörame, noh et lapsepõlve poole tagasi, siis hakkavadki asjad kuidagi valesti toimima. Mis õnne sealt siis loota on.
Aga pildi armist oleks võinud ka panna, kui sel roostega kohe nii otsene seos on.

A.I.V.O. ütles ...

Hehee...
Daamidele küsimus: Kui ma nüüd keeran hoburauad õigetpidi, kas ma lähen lapsepõlve tagasi?
Kahtlen miskipärast.
Õige pea on mu hoovis punaseristi masin koos turskete sanitaridega, kes ülendavad mu bojaariks ja toimetavad mu tagasihoidliku isiku "kremli müüride" vahele.
Voldemar-August tabas mu mõtte ärr, kui ma ei eksi. ;)
Aga armist pilti teha... see on rohkem kondiväänajate elik joogide rida, nimelt mul on seesinatine nimmeluu kohal, neerude asukohast jääb see allapoole.

TwD ütles ...

See on rohkem, kui lihtsalt meeleolukas postitus.