13.1.11

Teine paar...

Niisiis...
Jätkan.
Noh, seda räätsade teemat.
Mul oli ammusest ajast mingi paks alumiiniumplaat tallel. Ei teagi, mis otstarbeks ta oli mõeldud, aga eelmisel aastal sai kelgule taha haagitud ning saag, kombikanister ja muud sellised vidinad peale laotud ning metsa põrutatud. Pärast oli hea - tee ühtlaselt sisse tallatud. Pluss puunotid ja kogu saagimiskrempel ühe korraga kottu kelgutatud.

Novaat, nüüd mõtlesin, et tervet plaati ikke pole vaja metsa tarida, lõikasin selle lihtsalt relakaga pooleks.
Natuke ajumõlgutamist ja kujuneski restide taustal uus räätsavärk.
Sidemed leidsin vanadelt suuskadelt, mis ka minule esimeste lumelaudadena ette sattusivad. Kauges lapsepõlves otse loomulikult ma miskipärast neid suusasamme ei jaganud, nii kippusivad jalad puhta risti minema nagu vägijooke liialdanud luukerel.
Nagu eelmisel korral lubatud, lubage mul esitleda räätsasid versioon 2.

Igaks juhuks panin valgustid ka külge, mine tea seda uut liikluseeskirja, mis pole kehtima hakanud ja ma ei tea ka eelmisest LEst mõhkugi.
Läks vaja 8 kuuest polti, 20 mutrit, seibe üksjagu, suusasidemeid ja alumiiniumplatet.
Võrreldes restidega on asi karmim – raskem.


Aga näis, peab lähimal päevil ära proovima, kas ikke õigustavad mul ära või mitte.
Muidugi, tuleks veel enne relakaga veel üle käia, et teravad servad ümaraks lihvida...

8 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

No asjal täitsa jumet juba.Mul oleks eile ka hädasti vaja läinud.

söör ütles ...

Nojaa, keskmise tihedusega lumes peaks abi küll olema. Kohevamas aga... Nädalavahetusel käisime suusamatkal. Üks moment jõudsime räätsamatkajatele järele. Olid teised üsna õnnetu näoga teeservas hinge tõmbamas. Vajusid oma räätsadega kohevas lumes ikka poole sääreni sisse.
Loodan reedel Venest tellitud jahisuusad kätte saada. Ehk on asjalikumad.

A.I.V.O. ütles ...

Ega muidu ei tea, kui pole proovinud...
Mõtlesin, et täna on see päev, kus ma katsetan need lumel ärr, aga võta näpust, sulalumine ilm oli, et võtab lume külge ja siis oleks see tatsumine veel vaevalisem olnud...
Mõte töötab igatkanti, ntx parafiiniga või küünlarasvaga kokku kraapima selle põhja. Veel parem, kui plastiga saaks katta kogu krempli.
Tefloniga siuke asi, et kui see on külgevõtmatu, siis kuda kuradi päralt nad panni külge selle said?
S i i l - küsin, mis need vene jahisuusad maksavad ka?

söör ütles ...

Ilma sidemeta läksid mulle 45 öirut maksma. Üks mees käib vist pea iganädalati Venemaal ja siis toob kama.
Tellisin talt ka sidemed, aga nät, inimesed ei süübi üldse meilidesse, õkva 50% jätavad lugemata.
Nüüd pean järgmise nädalani veel sidemeid ootama.
Kuigi iseenesest saaks neile üsna lihtsalt ka ise sidemed nahast õmmelda. Aga no proovin esialgu originaale siiski. Umbes 12 eurot läheb selle eest lisaks.
Ja, krt, naabrimehel pidavat ämbriteviisi tõrva olema, aga nüüd selgus, et see oli vaid saananaeste loba. Hakka või ise tõrva keetma. Löön aga "Seitse venda" lahti ja vaatan, kuidas nood mustlased tõrvapakke pigistasid :P
Jaa, ma tean, et poest saab kah tõrva. Aga too on ju nii mõttetu kirve hinnaga jälle, mida ma ei ole hästi nõus maksma. Mul see skaala üsna kindlalt paigas, palju ma millegi eest maksma nõustun. Suure hädaga puhisedes ja higistades, nagu Tõnisson, maksan rohkem, kui muud üle ei jää :o(

A.I.V.O. ütles ...

Tänud info jagamise eest! ;)
Kurram, nende öirode konvertimine kroonidesse on üsna vaevaline. Mul nimelt kogu aeg selline jama, et kroonihinnad peavad silme ees olema, et võrrelda, mis asi palju maksab. Seesinatine "eesti uus ruubel" tekitab segaduse.
Ma olen kuulnud et tõrvaajamiseks on männi ja kasejuurikad üsna asjalised - mida jändrikumad, seda kvaliteetsema tõrva saad...
Juhul, kui hakkad tõrva ajama. :D
Loll mõte kargas pähe - palju tõrvapapi rullist saab tõrva, kui soojendada teist nii, et see tilkuma hakkab?
:P

söör ütles ...

Hah, selle papijutuga oled sa kõigest "tessa", Six juba pakkus seda ideed :o)
Samas perepoeg arvas, et kuskil majapidamises ehk mingid jäägid siiski on, nii et vast ei pea ma veel nii äärmuslike meetmeteni langema.

Homme tuleb suureb tuulamine. Ämblikud, vaadake ette.

Aga too euro-ind peaks wanas wabariigi rahas 700 tugrikut kanti jääma. Eks tuli mulgi see juurojutt veidi punnitatult, aga kuidagi tuleb uus aeg ja vääring endale ju pähe tampida.

A.I.V.O. ütles ...

Alati kipun ma teiseks jääma.
Mul nimelt pikad juhtmed...
Korra jäin mingis ettevõtmises või mõttetegevuses kah teiseks tagantpoolt vaadatuna, kuna oli kaks võistlejat. :D

Kroonidele üleminek oli lihtsam - sest tollal oli vaja rublades hindadel üks null maha kraapida. Nüüd hakka koefitsendiga jamama. :S

söör ütles ...

Kirjutasin omablogis neist suuskadest pisut pikemalt kah.