5.1.16

Joon alla

Otsustasin eile, et teen eelmise rattasõiduhooaja lõppkokkuvõtte. Kakkusin läbi raskuste spidoka ratta küljest – no mitte aru ei saanud ma, kas oli teine suurest külmast spidoka alusele sulanud.
Täisodomõõtja näitab numbrikombinatsiooni 75:47, millise ajaga väntasin ma maha 1283,6 kilomeetrit. Keskmiseks kiiruseks tuli jämedas laastus kuskil alla 17 kilti tunnis. Kuna ma ei viitsi igal jalastumisel kiirusmõõtjat kondiaurumasina küljest ärr väänata, siis on see üpris ootuspärane tulemus.
Kas kujutate hetkeks ette, kus ma kalmistul haudade vahel 30 km/h kimaksin? 
Mis oleks küll juba väärt treeninguna asja ette lännu... 
Kuid... 
Mul on paraku austus teispoolusesse kulgenute vastu, et seal isegi aeglasemalt kui jalakäija kiirusega kõndida, trandulett käekõrval.

Äsjalõppenud vändahooajal tutvusin suve keskel endomondo-nimelise rakendusega. 
Lahe vidin tõepoolest, aga loll nagu saabas teine. Ei mõigata aru saada, et talvel pole minust kondimurdjat ega enesetapumõtetega väntajat. 
Täna potsatas postkasti kiri, mis algas vist eesli hirnumisega : „Hi, We Miss You!...”

Noh ja siis? 
Mis see neid peaks puudutama, et mul pole enam rahaollust, et osta spets rasva-tüüpi ratast, misse pidi traktoriroomikuid kasutama. 
Ostku siis mulle sihuke asi ärr, küll ma siis sõidaks tollega soo peal nii, et raba must, rakendus taskus töötamas.  

Kommentaare ei ole: