3.1.16

Joomahullu päevaraamatust ka paar sõna

Eila öösel sai kineskoobitorust oma ajukäärudesse kiiritatud põhjanaabrite „Joomahullu Päevaraamatut”.
Kurat! ma ütlen, see ju mu arust ehe traagika, olgugi, et komöödia sugemetega.
Miks ma seda janti üldse kaesin, kui mujal lasti briti kvaliteetkriminalistikat mingisuguse õõvastava pruudiga.
Põhjuse leiab alati – vähemalt selline ütelus on.

Mitu-setu aastaid tagasi olin kunagisel pinginaabril külas. Mitte just looderdamise peal, küll aga küttepuude varumisel. Ta võttis selleks ajaks isegi mõned ülearused puhkusepäevad välja. Peale metsatööd sai saunas suur higi maha pestud ja tuppa jõudes oli perenaise tehtud soe söök laual. Peale sööki vajusin ma igatahes koikule ära. Keset ööd kuulen läbi une lõkerdamist ja homeerilist naeru, mis ei tahtnud kuidagi vaibuda.
Läksin uurima, kus see nali on.
Kurat, pererahvas istus köögilaua taga ja lugedes mingit raamatut, endal lõkerdamisest silmad märjad ja itsitasid, vahepeal naerupahvakuid esile tuues.
Hommikusöögi ajal sattus mu pilk laual lebavale raamatule, mille tiitellehel oli kirjas „Joomahullu päevaraamat”
Soovitati siis mulle ka seda lugemist... 

Ju siis oli see niivõrd hea raamat, et tasus teine linateoseks taguda.
Ei, ma ei ole kriitik, aga hea esituse tegi minu meelest peaosaline ise.
Mu arusaama perra filmitegijad tögasid täiega sealset politseid. 

Kokkuvõttes tasus küll põhjanaabrite saagajandi jõllitamine ärr. 

Kommentaare ei ole: