2.1.11

Esimesed lumerestid...






Sedasi siis...
Miskipärast jahuvad täna kõik uuest aastast ja pikkadest pühadesöömaaegadest.
Enne pidusse kobimist sumpasin metsas paksus lumes.
Nüüd ma olen sellega ärr kogenud tolle vanade eestlaste pajatet jutud sügavast lumest.
Siis meenus mulle, et on olemas sellised asjad nagu räätsad.
Aga vaadates nende hindu, no mitte ei raatsi raha tööstusliku subprodukti alla matta.
Sedasi, et ...
Eila, pärast pohmellijõukat ja -nõukat olengut otsustasin hakata räätsavabrikandiks.
Esimese, lihtsama versiooni saime igaljuhul valmis.
Räätsade versioon Nr.1, milleks läks vaja:
kaks ühesugust külmkapiresti,
paar uuemat (töö)saabast,
neli vanade minisuuskade rihma,
naharibad.
Tulemus on siinsamas all.

Suur katsetest sooritati edukalt kodusel katsepolügoonil.

Nüüd on juurutamisel sitaks keerulisem mudel.
Sellest aga edaspidi...

Teised esimesed...

8 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Väga andekas! Olen proovida saanud neid kommertsiaalseid ja kaldun arvama, et need külmikuräätsad on veel etemad.

neiud ärevil ütles ...

Jaan Tatika eripreemia.

osaline ütles ...

geniaalne! kui nüüd keegi korraks laenaks, jalutaksin varjualussesse viidud vana külmiku juurde ja teeksin endale ka. rihmu pole, aga laia pesukummi vast niipalju ikka leiaks :P

vuuduu ütles ...

Aga miks mitte! Ma teeksin ka, kui häda käes. Ja häda, see vöib tulla iga kell :)

tegelinski ütles ...

Appike, kui hea mõte! Kui ma ka nii taibukas oleks, poleks ma nabani lumes pidanud sumama :)

söör ütles ...

Üks variant oleks ka nt plastikust puuviljakastide põhjadest.
Vineerist, parketijääkidest jne.
Tehti neid vanasti kättesattuvatest vahenditest (oksad, nahk, nöör) tehakse ka praegu :o)

A.I.V.O. ütles ...

Täpselt nii, ma proovisin plastikpuuviljakastidega, aga need kippusid minu kaalu arvestades ära lagunema.
;)

enetimm ütles ...

Oh, kui nutikas :D
Mina avastasin hiljuti siin, et korralikud räätsade eest tuleks siin päris mitu raha välja anda! Aga sellised saaks ju pea niisama!