16.1.10

Raisakulli munakoored...


Kunagi ammusel ajal liikles rahva seas anekdoot...
Miks kandis Nikita Hrustsov õlgkaabut?
Sõnnikule raputati ikka õlgi pääle!

Mina ei näita teile täna õlgkaabut. Sest mul lihtsalt pole seda.
Küll on mul munakoor, mis tuleb pähe suruda, kui kuskile tuleb vändata.
Aga see on tavaline asi, mis ma teile sellest ikka näitan.
Parem vaadake, milline seebivaht tekkis, kui ma oma munakoort kausis lobistasin – pehme ja kohev teine.
Lubage tutvustada, mu daamid ja härrad – kausi müts...

Täna, metsas tööd tehes sattus mu silme ette oravasaba-moodi smurfimüts, mis kenasti oli end leidnud kuivanud ja murdunud lepal...

Möödunud suvel Tarbatus, kus toimusid Hansapäevad, tuli vastu hiiglasekasvu tegelane.
Aga vaadake, kui uhkelt ja sirge seljaga ta oma mütsi kannab...

Tarbatu Uue Kaubamaja manu sattusin kummalise nägemuse meelevalda.
Sulgedega ehitud tõmmud mehed puhusid taevalikke viise.

Mõtlesin korraks, et olen sattunud...
Ilmselt mõjus Tarbatu varjatud TuumaReaktori rohemürgine kiirgus tsipa.
Mille järel läksin ja ostsin Plaskust vastumürgi – plaskutäie viina.
Olla?
Või mitte olla?

Peakate – olgu see nii napp kui tahes – on mõnel nii korralikult kinni, et seda ei kanguta millegagi lahti...

Sarvekandjad...

15 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sarved mulle meeldivad .. :D KAs sinu peast kukkusid?

A.I.V.O. ütles ...

:D
Kurat seda teab...

YksikHunt ütles ...

Mulle meeldis sinu nägemuse peakate.
Sellisega ikka kunst ringi liikuda :P

enetimm ütles ...

Lumemütsid on põnevad ja kindlasti kordumatud!

Annika ütles ...

Mulle meeldivad keskaegsed peakatted :)

Udo ütles ...

Mulle n a t u k e tundub et esimese pildi juures ajad Sa meile küll pada. Kui tõesti oleks tegemist seebivahuga, oleks seepi ka ju pildil näha. Aga pole ju.
Ja. Kuidas küll munakoor pähe mahub! Mõtlen. Mõtlen. No vot ei mahu see mõte mulle pähe.

ÖöHulkur ütles ...

Naa pallu vahtu tekitet, et seep sai otsa äkitse...? Ja kui juba minul õnnestub sibulaid ja banaane kanda, kyllap läeb ka munakoor kolba kattex. Epiornise muna ntx.

Mdx, noid sulg-pääkatteid kandvaid mehikesi om tegelt mitmel pool näha old. Kilulinnas, Viru keskuse ees, olen ka näind, ja esiki mõtlin mes pull om. Nyit om pilt selge - Viru keskuses ka kuskil reaktor peidus.

Tiia ütles ...

millised indiaanlased! neid vist ei saa küll kohalikeks nimetada, kuigi soomlased pidevalt imestavad meie nimede üle nagu elaks üle lahe indiaanihõim oma - Raivo Susi ja Helle Tuulega :)

tegelinski ütles ...

mõtlesin, et miskid lumemütsid mind küll enam üllatada ei suuda... aga tuleb tunnistada, et on ikka võimas küll :)

A.I.V.O. ütles ...

Killuke & Tegelinski - Kui ma täna peale töötegemist veel kaesin seda oravasabakujulist smurfimütsi suures plaanis, siis tajusin mütsi kandjat ennast. Paistis teine olema indiaanisugemetega- kotkanina... :D
YksikHunt - Kahe varesesulega on lihtsam liikuda;)
Annika - Mulle meeldivad ka, aga sarvedega nahkmütsid, kunagi tahtsin osta, aga need olid jube kallid, seega jäin ilma...
Voldemar-August - :D Muideks, oled näinud raisakulli? Suured kotkataolised linnud, kel peanupp kaelast saati paljas. Asi sinna munakoor pähe suruda. :D
ÖöHulkur - Äkitse on neid rohkem, kloonitud teisikud, originaalid ehk pärisinimesed istuvad kiiktoolides kuskil reservaadis ja rüüpavad tequilat ning loevad netist, palju dollareid kukub nende arvele... :D
Tiia - Soome lahe lõunakallas on kui Metsik Lõuna? :D

Köögikata ütles ...

Sarvkate on äge.

A.I.V.O. ütles ...

Köögikata - Mul teine veel - leitud kuskil aasta enne seda leidu ca 250m kauguselt...
;)

kassu ütles ...

Sarved on tõesti lahedad - vähemasti oma õiges keskkonnas ja ehedalt esitletud, täitsa autentsed :)
Mida aga ei saa öelda sellesama sarvedega nahkmütsi kohta (kassu targutab natu nüüd, nagu ikka) - keda need sarvemütsid kujutama peavad, mina küll ei tea, tõenäoliselt sarvekandjaid mehi, sest viikingitega pole neil teps mitte pistmist. Viikingid ei kandnud mitte sarvi peas, no kujuta ette, kuidas nad oleks saand oma maailmavallutusretki teha, kui sarvekoorem nõnda suur kanda ;)
Küsid, kust ma tean?
Variant A - olen surematu ;),
variant B - ma loen palju - P-A-U-L-I-G
:P

Et siis - sul vedas, et mütsist ilma jäid, muidu oleks kaugelt näha sarvekandjalikkus :)

Anonüümne ütles ...

Võta või jäta, -
mütsi kandmine on kah kunst!

:)

A.I.V.O. ütles ...

Kassu - tollal olid need (sarvik)mütsid ainulaadsed. Kasutusvaldkond oleks lai olnud: alates vutistaadionidest lõpetades nääri/jõulusokuna. ;)
Ja päälegi, avastasin mitu-setu aastat tagasi pead kombates, et sinna on tekkinud sarvenukid...
Ei vedand seega:P
Ei küsi, sest ma tean: sa oled surematu ja loed palju... ;):D

Kamskiv - Nii ta on, ega igaüks ei sobi kandma sobimatut mütsi.
Näiteks mulle ei sobi toru- ega ka kõvakübar, küll aga talupoja lihtne kaabulott... ;)