27.1.10

Sotsiaalvõrgustikest...

Mõtlesin, et võtaks kätte ja kustutaksin Aarne eeskujul oma Orkuti konto ära.
Ainult sellise vahega, et kui Aarne kolis feispuuki, siis mina seda ei kavatse sugugi harrastada.
Feispuugil selline loll omadus küljes, mis saadab kutseid ka teistele mitteliitunuile.
On loll sisteem välja mõeldud.
Seniajani sain ikka nädalas korra kutse osaleda feispuugis.
Persse!
Kõik mugavuse nimel!
Mis kuradi mugavusest me siin röögime?
Minule, kui mitteliitujale, on ebamugav iga kord postkastist leida igasugu ajuvabadust.
Otsisin siis selle koha ülesse, kus ma sain teatada, et ei soovi feispuugilt mitte mingeid entsefaliite ega borrelioose saada.
Loodetavasti on nüüd see asi lahendet.

Nende sotsiaalvõrkudega liitumisel annad enda kontaktandmed vabatahtlikult avalikkuse kätte.
Sellepärast tegingi endale ühe varikonto.
Liitusin ka ühe sotsiaalvõrguga.
Katsetasin üht asja.
Tulemus oli jahmatav.
Kohe järgmisel päeval olid mu postkastis igasugused sinisetableti-meesterõõmuteemalised pakkumised. Hiljem ka rahalunimiskirjad.
Sellest järeldan üht: kas need neti sots.võrgud on ravimifirmade poolt püsti pandud ja/või antakse mu kontakt-aadress edasi spämmijatele?

Ainuüksi see asi paneb mind ettevaatlikult suhtuma igasugu kutsetesse.
Tollepärast pole ma liitunud ei twitteri ega feispuugiga.
Mida ma säutsun netis, koormates võrguressursse või servereid?
Või edevalt oma molu näitan?
Mulle kärab peegel küll, kui tahan oma lõustaga nõu pidada.

5 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Ohjah. Olen esiki mõeld, et mes ma õite teen mingites orkuttides ja reitides... Korra kuus hääl juhul satun.
Blogipuust piisab kyll :D

A.I.V.O. ütles ...

Ja kuskil aasta-paari pärast on ka plogibuu ka ammendet...
:D

ÖöHulkur ütles ...

Logish... Tuu om Kulgemine - ep ole keskit pysivat pääle muutumise. Samas ep saa välistada ka n-y netimyrgitust :D

Btw, kinnitussõna om arstrap... elik meditsiiniline räpp?

A.I.V.O. ütles ...

Pigem ikke ars trap - kunstitrapp ehk koht, kus kunst voolab kloaaki...
:D

ÖöHulkur ütles ...

Trap tähendab mikikeeli lõxu :D