2.1.10

Raisakulli uue aasta anarhiline sära.



Fotojahi kingituse-teema kajastamine minu poolt võttis vist paljudel hinge kinni.
Julgemad söändasid sõna võtta.
Ma kujutasin (mul paraku on kujutlusvõime jube suur) juba ette, et ...
Aga mis sa hing ikka teed.
Las nõnnanimetet „möödunud aasta teemad“ (oleneb, mis mätta otsast vaadata: üks suurem uusaasta pidustus langeb sel aastal sõbrapäevale) jäävad sinna, kus nad parasjagu on.
Aeg uus lehekülg pöörata.
Kui juba „segiaetud magus munakollane“ tunnustab Jürka kalendrit, siis pean ka mina leppima enamuse arvamusega, kui blogida tahan. Ehkki parema meelega kasutaksin seda teist. Neetult raske on kahte kalendrit igapäevaelus korraga kasutada.
Pseudo-wärk, mis teha...
Igal aaastal lastakse ilutulestikku, mis toob paljudele sära silmadesse.
Mina magasin parasjagu õiglast und, kui väljas visinat ja prahvatusi kuulduma hakkas. Kargasin asemelt ja kaesin üsna rahumeelselt kaootilist valgusemängu - üks õis oli säravam kui teine.
Kui ma tabasin end mõttelt, et järgmine fotojahiteema ongi sära, siis oli juba hilja välja kimada ning...
Sellepärast ma käisin eila ja täna väljas enda jaoks säravaid hetki püüdmas.



Säraküünlad säravad...

13 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Imeilusad säravõtted!

Kaamos ütles ...

Toda esimest pilti suurekstehtuna kaedes võib kerimise ajal merehaigeks jääda, kuused nõnna kummuli :D
Teine pilt.. kus see nii selge taevas oli, meil oli pilves/häguna?

Annika ütles ...

kuuse-lume sära on ilus :)

Udo ütles ...

Kuule, mul küll tundub, Sa oled päikese asemel kogemata saturni pildistanud.

Anonüümne ütles ...

Minule sinu sära sobib :) 5 tugrikut!

Helja ütles ...

Kuusien kumarrus. Vahvaa luonnonvoimaa kuvattu onnistuneesti erikoisesta kuvakulmasta.

enetimm ütles ...

Viimase pildi sära on justkui teiselt planeedilt kinni püütud :)

enetimm ütles ...

P.S. Ja sul oli õigus - rubiin on ikka punane ja safiir kõik ülejäänud värvid (ehk peamiselt sinine, kuid esineb ka kollaseid, rohelisi jne). Mõlemad on tegelikult mineraal korundium, mida erienva värvi puhul erinevalt kutsutakse. Ma ei tea, kuidas näpud omapäi valesti infot sisse toksisid :) Aitäh tähelepaneku eest!

Anonüümne ütles ...

väga toredad :)

tegelinski ütles ...

Sära ja soojust uude aastasse!

A.I.V.O. ütles ...

Head sellesamuse jätku!
Kaamos: Siin on kaks võimalust: kas ma ei ela Eestis või mul on Ilmajaamas käpp sees. :D
Voldemar-August: ma ka mõtlesin sedasama, kui suurelt seda pilti vaatasin, aga vblla on galaktika lõpp või algus supernoovana pildile sattunud... ;)
Killuke: Võta heaks!;) Hea, et omal ajal, koolipõlves ostsin raamatu kalliskividest, mida ma sirvisin üksjagu. Eks sealt jäi mulle üht-teist ka kupli alla pidama. :D
Tänud ka teistele kommentaaride jagajaile.

kassu ütles ...

Head näärijärge sulle! Aga pildi kohta ütlen ka - minule näis viimane pilt hoopistükkis, justkui meri oleks taevas ja päike sinna loojudes sellise hooga plärtsatanud, et lained ümberringi ja peegeldus veepinnalt lisaks :)

Anonüümne ütles ...

Kassanää.. kuidas Sa küll mu pilgu alt sedakorda välja jäid?!?
..seepseon, kui liiga vara ringi tiirutada.. nii võib sära kaotada! ;)

Ilus. Meeleolu jõuab minuisessegi.

Ja -- ilust muidugist kah! :)

siil