26.1.10

Raisakulli vastused blogistanis ringlevale meemile

Ninataga viitas millegipärast minule. On tegelane.
Mokaotsast tuleb vaikne urin...
Küsivad siin, mida tegin mingil ajahetkel.
Kui ma miskit mäletan veel...
Mis siis ikka. Proovin mälust esile tuua. Mis küsimused nüüd siis olidki?
Tahate teada, mida ma tegin:
21.juuli 1969, mitte 1967, kui inime Kuule küüditati...
Ei võta seda süüdistust omaks. Alibi täitsa olemas. Olin sel päeval, mis juhtus parasjagu olema esmaspäevane päev, ilmselt puuris – mille mu vanaisa spetsiaalselt minu jaoks valmistas (sellest puurist isegi pilt olemas). Järelikult olin ma imeinime juba sel ajal. Mind käidi vaatamas kaugelt ja lähedalt. Piletiraha kasseeriti ikka räigelt sisse. Ikkagi sotsialismi õõnestamine. Kuna ameeriklased ei saanud mind kaema tulla, siis nad pidid kuu peale minema ja võimsa teleskoobiga vaatama, mis imeloom ma ikkagi olen. Ju siis teised lennud olid samuti minu pärast lennatud.
Mis puurist sai?
Kadund kui tina tuhka.
Meerika spioonid vehkisid sisse?
8.detsember 1980, kui John Lennonile kuul kerre saadeti?
Ka seda ma ei võta omaks. Magasin oma magusamat und, lasin paksu ning keerasin oma ei-tea-mitmendat külge.
Et miks ma magasin?
Öö oli laskunud NSVLiidu kohale kui Ameerikas koitis helge päev. Seda seni, kuni koletu mõrv sooritati.
26.aprill 1986, kui Tšernobõlist sai Bõl.
Seda ka tahate mulle kaela määrida?
Otsige Vovat, kes tegi sealses koolis katseid lõhkeainetega.
Ilmselgelt pidu pidasin. Et aga sampusekorgi paugatus selle ahelreaktsiooni vallandas... No kuulge! Tulge mõistusele!
23.august 1989, kui koostati tollal maailma suurimat inimketti.
Sellest vaikin.
Miks?
Idee iseenesest oli väga hea, aga teostus lonkas sittamoodi.
Ah olgu.
Ma räägin siis.
Lelle kanti juhtus olema meie hõivatav piirkond, sinnasaamine oli omaette ooper, sealt tagasisaamine oli hullem kui härjaila.
Kuigi bussis oli kaks neidist, kes üritasid bussirahva meeleolu üleval hoida oma blondiininaljadega. Kaua siis nendegi suud käisid, kui bussisolijad ei läinud kaasa.
Kõik sumbus, kui mustjasse uttu.
Ilmselt neidised leidsid eestlaste põhiolemuse algpõhjuse, mlle üle on paljud teadlased terves ilmas vaielnud, uurinud ja puurinud.
See korralagedus logistikas asetas mu Plönni ja Rahvarinde-vastaste hulka.
Sõnagi lausumata läksin ma rahvuslaste liigasse, kus ma seniajani toimetan.
28.september 1994, kui uppus RoRo-tüüpi alus nimega M/S Estonia.
Vat seda massimõrva ma oma kaela peale ka ei võta.
Omanikud ja kapten(id) vastutagu selle eest ise.
Hommikul keerasin teleka lahti, et lugeda teleteksti uudiseid...
Järelikult olin kodus.
31.august 1997, kui Diana autoavariis kihutamise tagajärjel hukkus.
Millal ükskord teile kohale jõuab, et mina pole ka sellega seotud?
Küsige Briti saatkonnast, kas mul oli viisa vormistet?
Vananev vananaistesuvi oma võrksukkade ja meigitud paksu mingikorraga lõi briti paparazzod oimetuks.
Mind ta ei püüdnud.
Aastavahetus 2000 – olin pidus, soovisin head aastavahetust, jõin viskit ja viina...
11.september 2001, kui langesid kaksiktornid...
Loodate, et näkkab või? Lollide lohutus.
Vist kodus olin tookord.
Ma ei tea, mis mind sel päeval teleka ette tõmbas ja puldiga rootslaste SVT4 kanalile vajutama sundis, aga ilmselt olin esimesi, kes nägi siin regioonis, kuidas lennukid tornidesse sisse sõitsid.
25.juuni 2009, kui popikuningas Michael Jackson pääses taevastele lavalaudadele.
Ei vea ka seekord teil.
Ravisin jaanijärgset pohmelust õllega.
Ning niitsin muru. Mootorvikatiga ja muruniidukiga.
Eila, 25 jaanuar 2010?
Nipiga küsimus või?
Nõuan ahvukaati...
Nende küsimustega kraapisite armid mu mälu haavadelt...

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii, kas sa nüüd tuled minuga meemivastaste leeri? Järgmisele koledale meemile anname koos juba molli? Kehvemal juhul teeme õlleputlist roosi ja ähvardame sellega...??
Ninataga

P.S. Bloggeri võib kah sundasumisele saata .. peale pühapäeva ma enam wordpressiga kommida ei saa :(

A.I.V.O. ütles ...

Ma olen ammuilma meemide vastu olnud, see nagu rohkem kettkirja-moodu ettevõtmine ole. Mis sumbub vaikselt kuidagiviisi. Paslik võrdlus oleks omaaegsete hoogtöölaupäevakutega...
Korra ammu tuli mulle mingi meem, ma püüdsin viisakalt sellest mitte välja teha...

Mis kamm siis lahti läinud on, et bloggerikeskkonnas ei saa wordpressiga kommida?
Ma kaen siin, et openID-ga peaks saama ju...

Anonüümne ütles ...

Saaks siis

A.I.V.O. ütles ...

Saidki?
Tegelt on vist "magusal munakollasel" mingi süsteemiuuendus, et Operaga sirvides paistab vastuolu olevat, samas tulirebasega on kõik kombes.
Ehk siis sedaviisi, et mozilla ja guugel sõlmisid salaprotokollid?

ÖöHulkur ütles ...

Naasama uitmõtelung... Meemid võiss jo olla sama systeemiga nigu praegalt fotojaht. Vabatahtline asi. Tahad, vastad. Ep taha, ep vasta - praegaltki om tuu syht lõdva värk.
Egäl juhul oless ikke hundud joond ja lambad haiged, vai kuis tuu kõnekäänak olligi.

A' mes bloggerisse puutub - WP-ga võrreldes om tuu nigu Ardi vai vähembaste Ötzi täämbasepäivälise inemise kõrval...
K.O.S.

A.I.V.O. ütles ...

Ma mässaks ise küll selle WP-ga, kui maakeelne detailne juhend käepärast oleks...
Kurat võtaks, pidin Opera maha võtma, sest vastuolu oli eriti märgatav artikli vormindamise manu: ei saanud linke lisada ega ka vormindada a la paksuks ja a la joobnud olekusse, röökimata siis muude vahendite puudumisest, küll aga oli hide preview kahekordselt...
Jabur, raisk!
Oma teada olen viimased kaks nädalat kuradimast kaine olnd.
Ahjaa, üks jaburdus veel netiavarustel, mida ma ebameeldivusena tajun: eeePC allalaadimislehelt ei saa miskit ega keskit laadida...
ainuke asi mis töötab Xandroses, on vast .deb pakihaldus.
Kaalun tõsiselt LinuxMint'ile üleminekut...

ÖöHulkur ütles ...

Jep - Linux Mint vai Ubuntu NBR, nood om kõixe tüükindlamad! Minu kogemuste perrä.

A.I.V.O. ütles ...

Nüüd vaatasin Asuselt saadud kirju: mingil ajal olid seal serveritööd käsil, ehk selle järgi läks nendepoolne tugi kuskilt pehmeltöelda persse...