5.7.11

Murunäksija

Vähem kui kuu aega tagasi sattusin ma Tarvanpääl pauõuele.
Juhuslikult jäi mu silm pidama päevapakkumisele.
Ostsin siis masina ärr.
Ei mingit kõhkelungi.
Tariti massin kottu.
Asja karbist välja tõstes jäi silm pidama ratastele.
Aju hakkas genereerima ühte mõtet.
Rattad olivad kui joobnud mersu märk.

Et masin musta karva on, siis: kas ma olen rassist, kui panen partneri tööle?
Ei julge teist päeva ajal välja lasta.
Mine noid idiootseid ametnikke tea - väänavad mingi kõvera paragrahvi kaela.
Pärast seleta kohtusakstele, et sa mitte eesel ole...

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Aga ma tegin progressis sammu tahapoole ja ostsin kondimootoril lippava niiduki (sellega seoses ma toona neid varem mainitud kirveid nägema sattusingi). Kaks kärbest ühe hoobiga - lõppes ära see maja ümber jõristamine, kuuleb niitmise juurde puude kohinat ja linnulaulu; ning väike trennimoment on kah man.
Äi küll alguses kratsis kukalt, et väimeespoiss ära pöörand ja et tolle riistapuuga võid sa ainult golfimuru niita, aga nüüd enam ei plõksi - muru on tasane ja majaümbrus veel tasasem :o)
Bensuniiduk leiab küll kah veel kasutamist, aga ainult kõrgema heina ja teeäärsete korraks üle laskmisel.

A.I.V.O. ütles ...

Et siis pöörlevate nugadega ja kaherattaline?
Mul endal käis ka selline mõte peast läbi, aga arvestades seda pinda, mis mu käsutuses on, leidsin, et endal on lihtsam, kui mootor teeb töö ärr.
Juba arvestasin välja, et pea viis kilumeetrit tuleks edasi-tagasi käia, et aiatagune saaks enam-vähem niidetud.
Kui olnuks väljas Fiskarsi Momentum niiduk, oleksin ma kindla peale sellele panustanud.
Siil, sa Poola trimmerit ei ole proovinud?

Liis ütles ...

See on nüüd miski nipiga küsimus.
Nii või teisiti kukun auku – vastan "ei".
Mis see Poola trimmer on?

Noh, meil on seda pinda siin kah na paraja karjamaa jagu. Aga ongi täpselt paras arvutitöösse iga tunni järel paus teha ja niiduk näppus ringi lipata. Igasugu arstid ja töötervishoidlased peaks silda ja saltosid loopima.