11.7.11

Raisakulli hilinenud fotojaht: oranž ja violet...



Nonii...
Ämmbäkk.
Mitte, et ma ämma oodanuks.
Vahepealne paus kujunes üsnagi pikaks.
Nüüdki annan omale õiguse vabalt valida teemasid, millest osa võtta.
Alljärgneval pildil on rohkem oranže, kui vaja olnuks, seda enam ei hakanud ma kääridega ülearuseid välja lõikama.

Nüüd olen vast poliitiliselt ebakorrektne ja propageerin meelemürgitust.
Violetsed põdrakanepid öhtuses udus:


Orange maakonna Violetid...

12 kommentaari:

Kiku ütles ...

Ilus peenar :)

Pildid on väga ilusad, mis kaamera on?

A.I.V.O. ütles ...

Muide, kaameraks on viie aasta vanune digiseep Olympus FE-115

Kiku ütles ...

Teema töttu harisin ennast violetsete toonide määramisel. Muide, pödrakanepi päevane toon on web color "violet", aga siin hämaras tehtud pildil on see öige spektrivärv.
Avastasin, et minu digiseep, Olympus Stylus "ei näe" töepoolest purpuri poole kalduvaid violetseid toone! Kahtlus tekkis juba kellukate pildistamisel,need pole päris helesinised, ikka kergelt kannikesetooni sinised, st violetsed: ja kui täna avanes esimene ipomea purpurea öis, luges kaamera sellegi varjundi vörra sinisemaks, kui mulle paistis.Just nagu netiski - vähem punakat, kui tegelikult http://www.drugwiki.net/droger/Ipomoea_purpurea .
Imelik. Äkki hoopis mina näen teist tooni? (st arvan, et terve rood marsib valesti, ainult mina öiges taktimöödus). Vöi töepoolest tehnika ei erista seda varjundit?

TwD ütles ...

Ptyi, eelmine oli minu komm. Kasutame tipsiga yhte masinat.

A.I.V.O. ütles ...

Ma hakkasi juba muretsema, kui tarka juttu tips rääkis, endal kogunes juba hirmuhigi naha vahele...

Nii et Vuuduu avaldas saladuse, mis on aastasadu inimkonna meelel mõlkunud. :D

Aga digiseepidest rääkides - samas kestas toodeti enne minu aparaati 3MP isendeid. Et aja nõuded muutusivad jube kiiresti, siis ilmselt tulid Olympuse insenerid originaalsele ideele paigutada sinna kesta 5MP sisu. Võib-olla mängib see suurt rolli selles, mis puudutab värvigammat, mis aparaat endasse imab.
Rääägitakse ikka, et optika paneb kõik paika. Tehnika ülesandeks on siiski nähtav bittideks taguda. :)
Styluse asja ma ei tea, sest pole näinud seda pilte tegemas...

TwD ütles ...

See Stylus on ca 3 aastat tagasi USA'st ostetud, 10.1 MP ja juba olen osanud tolmutera optika vahele saada.Önneks seda enamasti näha pole, aga talvised päiksesamba pildid keeras tuksi, nagu ufo oleks peal.Mulle endale imponeerib selle zoom 7x ja super macro teeb ka ilusaid asju. Muidu seep mis seep :)

PS. Mul kylas olev Tips (11a.)nakatus fotojahti, sinu kommentaare naeris laginal.Katsu ikka vahel osa vötta, ma ka edaspidi pole kindel, kas ma igat teemat jöuan.

A.I.V.O. ütles ...

Nojah, äkki oligi UFO? Need rohelised mehed on mihklid ilusaid pilte ära rikkuma... :D
Üks asi, mis puudutab tolmutera minemakihutamist - teenindusse oled mõeld oma fotokaga minna? Ehk puuksutavad selle UFO värske luftiga minema.
:D
Su digikaamerat munakollastades elik kuugeldades sain tolle välimusest aimu.
Mõnes kohas nagu Eestis on see müügil kui Mju, mis kõlab kas lehma häälitsusena või kassi kurrnäuga...
Pagan vtx, ega ma olnud see nakataja?
Muidu on nakkushaigla personal homme hommikul mu ukse taga prõmmimas...

ÖöHulkur ütles ...

Muusääs, mul olli kah kunagist üits Olympus, c310z. Hiljemb avastasi' et samma kesta om topitu joba ka suuremb sensor... Määneki 4-5 MPix.

ÖöHulkur ütles ...

...ja viil üts asi: lugi päälkirjast valest': violent (mikikiilen: vägivaldne)...

A.I.V.O. ütles ...

:D
Vägivaldne apelsin?
Tiagi, kas mõni uus astelpõõsapuidu horrorfilm?

ÖöHulkur ütles ...

Violent Orange, nigu Clockwork Orange :D Naka vai vilmistsenaariumi kirjotama...

Köögikata ütles ...

Minagi jõudsin ära ehmuda selle Tipsi kommentaari peale. :D
Aga pildid on kenad. Eriti meeldivad mulle need küüslaugukeerud seal saialillepildil.