18.7.11

Raisakulli fotojaht: uus ja vana...



Oh, ärge nüüd arvake, et ma nüüd kohe loobun antud teemast.
Vastupidi...
Tegelikult kulus see vahepealne aeg testimiseks.
Et mida siin testida oli?
Eks ikka kahte näpitsat.

Kuigi punamustade jalgadega näpitsad on uuemad, kui kollased seda on, siis peaks neid ka mugavam käes hoida.
Aga ei saa öelda, et nii see on, ikka sirutab käsi kollaste järgi.
Kollased, Uniori kirjadega näpitsad leidsin ligi kaks tosinat aastat tagasi vanast aidast, enne kui see maha lammutati. Muidu oleks katus mulle pähe kukkunud.
Võtsin koheselt kasutusele.
Mõnikord oli ta hoopis kadunud - otsides sai paar tuba segi paisatud.
Siis juhtumisi oli ta taas mu silme all.
Käe järgi ja hästi tajun just läbilõikemomenti, millal kokkusurumist järele jätta.

Yato näpitsate kohta niipalju, et polsterdus on muidugi mugav, kuid ma ei taju seda momenti, mil tuleks kokkusurumimine järele jätta. Nii olen teist kasutanud lihtsalt teisejärguliseks tööks, näiteks väljatõmbamiseks ja elektritöödeks.
Pealegi on siuke asi veidi odavamate riistadega, et vajutanud need hoopis katki.
Või siis tulevad need polsterdused hoopis käepidemete küljest ära.

Tõsi, siiamaani on punamustad vastu pidanud.

Teised uued vanad...

3 kommentaari:

tegelinski ütles ...

olulisi asju peab alati vähemasti paar tükki olema, alates prillidest ja lõpetades näpitsatega. Siis kulub otsimisele vähem aega...

Ti:a ütles ...

mida edasi lugsin, seda maiam muig tuli suule. sa oled armunud! NÄPITSATESSE!
mõni kirjutab nii haardunult jalgpallist või moosikeetmisest, aga et keegi ülistaks läbilõike momenti... jaaa...
:)
:)
:)
olgu teil palju ühiseid hetki!

A.I.V.O. ütles ...

Ma tänan!
:D
Vaat selleperast ongi need kollased näpitsad nii kaua vasta pidanud...
Uuemad ei pea aastatki, kui juba logisevad.
:D