25.7.11

Põle aiga, raip...

Njaahh...
Viima'tsel a'al siuke ese, et sain oma "botoxi" kätte.
Pold küll see, mis ma tahtse, a kraad parem.
Väidetavalt.
Nüüd ole sellega kimand ümbruskonna tolmu veits segi.
Pold aega miskit kirja panna ega pildile võtta.

Esilaternal on siuke kammajaa sees, et kui yxi korda pressin nupukest, on alalisvool.
Kui teine kord kah vajutan - vahelduvvool.
Aga kolmat korda vajutades olen kui Chuck Norris, kes Texase korravalvurina pahasid püüab.
Neljat korda nuppu pressides on siuke tunne, et tuumasõjas osalen – kõik mattub pimedusse.
Nii pime on, et sittagi ei näe...

Et pilti kah sellest "botoxist"?
Ma ei viitsi!!!
Ausalt noh.
Sest olen porikärbseuimane parmukarjane...

Tühja kah!
Vaada isi.
Siuke ongi!

2 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Lõpuss ommeti näikse kiäki ollevat leiutanu' lambi, määndsega saass päivä pimedäss tettä :D Mul tulli säänne mõte joba tükk aiga tagasi pähä, ammu enne, ku ütent aakirjant ütte lupukest lugi...
http://hulkur.pri.ee/?p=6179

Kinnitussõna: moluing, sobib hääste porikärblatseuimatselle parmukarjakule - molutamine :D

ÖöHulkur ütles ...

trikivea parandus: nupukest