11.7.11

Poola nari

Kujutage ette siukset pilti:
Olete kuskil Poolas ja hotellis on vabade kohtade ikaldus.
Ometi soovite just antud hotelli jääda ja seda enam, rakkus jalgadega edasi ei viitsi liikuda.
Kuhu ööbima jääda?
Üks lahendus on Poola nari, millesse annab ärr mahutada kaks reisilist, parimal juhul ka kolm.
Koosneb alumisest ja ülemisest lavatsist. Tavaliselt on ülemisel üsna kitsas olemine võrreldes alumisega.
Noh, lugupeetavad seltsimehed!
Esitlusele tuleb: POOLA NARI.

Ülalolev on Poola nari Eesti variant keskmise riiuliga.
Kahjuks ilma ööbijateta.
Kuskil on mul üks pilt isegi tallel, kus demonstreeriti sellesinatise nari (eba)mugavusi.
Aga asjaosaliste käest luba küsimata ma seda üles riputada ei saa.

Mitu head aastat tagasi käisid mu head sugulased ja nende üks sõber ekskursioonil.
Kui mu mälu ei valeta, siis kandis seesinatine ringreis nime: Tšehhi-Poola õlletuur.
Mehed käisid seal proovimas kohalikke õllesid.
Möödaminnes ka kohalike kultuuriväärsustega tutvumas.
Ühes hotellis tehtigi vist mõned klõpsud ärr.
Aru ma ei saa ühest asjast, kuidas mahtus sinna ülemisele lavatsile üleni lihaseline ja pikakasvuline tüüp, kes minust pool peajagu pikem.
Igal juhul oli tal väga rahulolev nägu ees.

Kommentaare ei ole: